حفر یک حلقه چاه جدید برای ارتقای دِبی آب شرب

حفر یک حلقه چاه جدید برای ارتقای دِبی آب شرب  چاه جدید الحفر شماره۵ اسلامشهر با آبدهی بیش از ۲۰ لیتربرثانیه پس از تجهیز و راه‌اندازی در مدار توزیع قرار گرفت. به گزارش مناقصه‌مزایده به نقل از روابط‌عمومی شرکت آب‌وفاضلاب جنوب غربی استان تهران مدیر امور آبفای شهرستان اسلامشهر اظهار داشت: با توجه به تقارن […]

حفر یک حلقه چاه جدید برای ارتقای دِبی آب شرب

 چاه جدید الحفر شماره۵ اسلامشهر با آبدهی بیش از ۲۰ لیتربرثانیه پس از تجهیز و راه‌اندازی در مدار توزیع قرار گرفت.

به گزارش مناقصه‌مزایده به نقل از روابط‌عمومی شرکت آب‌وفاضلاب جنوب غربی استان تهران مدیر امور آبفای شهرستان اسلامشهر اظهار داشت: با توجه به تقارن فصل گرم و افزایش مصرف آب شرب و از طرفی به لحاظ ایجاد ساخت‌وساز‌ها و تراکم جمعیتی بالا در شهرستان نسبت به ادوار قبلی، در راستای افزایش دِبی آب آشامیدنی موجود و پیشگیری از هرگونه بحران و چالش کم‌آبی و یا افت فشار احتمالی آب آشامیدنی، موضوع مذکور در دستور کار قرار گرفته و در حال انجام است.

شفا نظرپور ضمن تشریح عملیات انجام شده و حفر و تجهیز یک حلقه چاه در همین خصوص یادآور شد: به منظور ارتقای دِبی آب آشامیدنی موجود، یک حلقه چاه جدید (چاه شماره۵) مطابق برنامه زمان‌بندی شده و با صرف هزینه‌های لازم از محل اعتبارات جاری و داخلی در منطقه یافتآباد تهران حفاری شد و پس از انجام تجهیزات لازم و آزمایش پمپاژ با آبدهی ۲۵ لیتربرثانیه در مدار توزیع و بهره‌برداری قرار گرفت.

نظرپور با تأکید بر مصرف بهینه و پرهیز از مصارف غیرضروری آب شرب توسط شهروندان و مشترکین محترم خاطرنشان کرد: آب آشامیدنی شهروندان و مشترکین محترم اسلامشهر با کمیت و کیفیت مناسب و مطابق با استانداردهای لازم تأمین و توزیع می‌گردد. اقدامات لازم نیز درخصوص فصل گرم و پیک مصرف آب مهیا شده است. لذا انتظار می‌رود با همکاری و مدیریت مصرف آب توسط شهروندان و مشترکین محترم شاهد استمرار وضعیت مطلوب فعلی بوده و دچار کمترین چالش و مشکلاتی در این زمینه نباشیم.