باید با برگزاری جشنواره‌ها پیوندهای اجتماعی رقم بخورد

شهردار رشت باید با برگزاری جشنواره‌ها پیوندهای اجتماعی رقم بخورد شهردار رشت در افتتاحیه چهارمین جشنواره جوکول که با اجرای برنامه‌های متنوع فرهنگی همراه بود گفت: چنین برنامه‌هایی برای جذب گردشگر بسیار مؤثر است. به گزارش مناقصه‌مزایده، ناصر حاج‌محمدی افزود: در بسیاری از کشورهای دنیا از برگزاری این آئین‌ها در تولید ثروت استفاده می‌شود. وی […]

شهردار رشت

باید با برگزاری جشنواره‌ها پیوندهای اجتماعی رقم بخورد

شهردار رشت در افتتاحیه چهارمین جشنواره جوکول که با اجرای برنامه‌های متنوع فرهنگی همراه بود گفت: چنین برنامه‌هایی برای جذب گردشگر بسیار مؤثر است.

به گزارش مناقصه‌مزایده، ناصر حاج‌محمدی افزود: در بسیاری از کشورهای دنیا از برگزاری این آئین‌ها در تولید ثروت استفاده می‌شود. وی با اشاره به سابقه و پیشینه فرهنگی شهر رشت، افزود: حق شهر اولین‌هاست که در جشنواره جوکول به ثبت ملی برسند.

شهردار رشت برگزاری آئین‌های بومی و محلی را در مراودات فرهنگی شهرهای کشور مهم دانست و تأکید کرد: باید با برگزاری این جشنواره‌ها پیوندهای اجتماعی رقم بخورد.

وی از زیبا‌سازی سیما و منظر شهر رشت نیز در آینده‌ای نزدیک خبر داد و آن را حق شهروندان این شهر دانست و بیان داشت: رشت از نظر زیبایی از بهترینهای خاورمیانه و از نظر فرهنگی از پیشگامان منطقه است و از این‌رو باید با شایستگی با این شهر برخورد نمود.

شهردار رشت در پایان خاطر نشان کرد: در آئین افتتاحیه جشنواره علاوه بر شهردار رشت جمعی از اعضای شورای اسلامی شهر رشت، برخی از مدیران شهری و دو معاون اداره کل میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری استان گیلان و همچنین جمع کثیری از شهروندان نیز از آئین افتتاحیه جشنواره استقبال کردند.

همچنین دوره جدید برگزاری میز خدمت برای پاسخگویی به مسائل شهروندان با حضور مدیران شهرداری و برخی از اعضای شورای اسلامی شهر برگزار شد.