انتصاب سرپرست جدید مخابرات منطقه گیلان

انتصاب سرپرست جدید مخابرات منطقه گیلان با حکمی از سوی مدیرعامل شرکت مخابرات ایران، علیرضا پارسایی به عنوان سرپرست جدید مخابرات منطقه گیلان منصوب شد. به گزارش مناقصه‌مزایده به نقل از شرکت مخابرات ایران در مراسمی در سالن جلسات مخابرات منطقه گیلان با حضور یافتیان؛ عضوهیات مدیره، بیدخام؛ مدیرکل ارتباطات و امور بین‌الملل و مدیران […]

انتصاب سرپرست جدید مخابرات منطقه گیلان

با حکمی از سوی مدیرعامل شرکت مخابرات ایران، علیرضا پارسایی به عنوان سرپرست جدید مخابرات منطقه گیلان منصوب شد.

به گزارش مناقصه‌مزایده به نقل از شرکت مخابرات ایران در مراسمی در سالن جلسات مخابرات منطقه گیلان با حضور یافتیان؛ عضوهیات مدیره، بیدخام؛ مدیرکل ارتباطات و امور بین‌الملل و مدیران مخابرات منطقه گیلان برگزار شد، علیرضا پارسایی به عنوان سرپرست جدید مخابرات منطقه گیلان معرفی و از خدمات ارزنده رسول آمویی، مدیر سابق مخابرات این منطقه، تقدیر به عمل آمد.

یافتیان، عضو هیأت‌مدیره شرکت مخابرات ایران، در این مراسم با بیان اینکه یکپارچگی استراتژی در شرکت وجود دارد گفت: اهداف و استراتژی در سطح تمامی مجموعه شرکت مخابرات ایران یکسان است اما تکنیک‌های مدیران در رسیدن به این اهداف و حرکت در مسیر اصلی استراتژی می‌تواند متفاوت باشد.

وی با اشاره به بیانات مقام‌معظم‌رهبری درخصوص اشتغالزایی و استفاده از تولیدات داخلی اظهار داشت: با اجرای طرح سراسری FTTH در سطح کشور شاهد حمایت از تولید‌ات داخلی و ایجاد اشتغال در شرکت مخابرات ایران بوده‌ایم.

وی استفاده از فناوری‌های نوین را رویکرد اصلی شرکت مخابرات ایران عنوان کرد و گفت: با پیشرفتی که هر روز در حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات حاصل می‌شود نقش ما را در استفاده از فناوری‌های نوین پررنگ‌تر می‌کند. از اینرو با استفاده از بستر فیبر نوری می‌توانیم به این فناوری‌ها دست پیدا کنیم.

یافتیان با تأکید بر نقش نیروی انسانی در فعالیت‌های شرکت مخابرات ایران، اظهار داشت: با استفاده از توانمندی همکاران و ظرفیت‌های موجود استان، رشد در حوزه تکنولوژی‌های جدید و پیشرو امکان‌پذیر خواهد بود.