تعاونی اعتبار مخابرات منطقه مرکزی موفق به کسب رتبه برتر شد

در چهاردهمین ارزیابی تعاونی‌های استان‌مرکزی  تعاونی اعتبار مخابرات منطقه مرکزی موفق به کسب رتبه برتر شد   تعاونی اعتبار مخابرات منطقه مرکزی در چهاردهمین ارزیابی تعاونی‌های استان‌مرکزی برای چهارمین بار موفق به کسب رتبه برتر شد. به گزارش مناقصه‌مزایده، محمدتقی آبایی، مدیرکل تعاون، کار و رفاه‌اجتماعی استان‌مرکزی در چهاردهمین همایش معرفی تعاونی‌های برتر استان‌مرکزی در […]

در چهاردهمین ارزیابی تعاونی‌های استان‌مرکزی

 تعاونی اعتبار مخابرات منطقه مرکزی موفق به کسب رتبه برتر شد

 

تعاونی اعتبار مخابرات منطقه مرکزی در چهاردهمین ارزیابی تعاونی‌های استان‌مرکزی برای چهارمین بار موفق به کسب رتبه برتر شد.

به گزارش مناقصه‌مزایده، محمدتقی آبایی، مدیرکل تعاون، کار و رفاه‌اجتماعی استان‌مرکزی در چهاردهمین همایش معرفی تعاونی‌های برتر استان‌مرکزی در اراک که با حضور مدیرعامل بانک توسعه تعاون کشور، استاندار مرکزی و جمعی از مسؤولان استان برگزار شد، ضمن تسلیت ایام ماه محرم و گرامیداشت هفته تعاون اظهار داشت: همایش تجلیل و تقدیر از تعاونی‌های برتر برای چهاردهمین سال در استان‌مرکزی برگزار می‌شود که این موضوع نشان‌دهنده تمایل تعاونی‌‌ها برای رقابت است.

وی توضیح داد: این ارزیابی به صورت کاملاً سیستمی بوده و به هیچ عنوان انسان در این فرآیند دخیل نبوده است. به همین منظور متقاضیان وارد سامانه شده و اطلاعات خود را بارگذاری کرده‌اند سپس خود سیستم نسبت به امتیازدهی اقدام کرده است.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه‌اجتماعی استان‌مرکزی خاطرنشان ساخت: در استان‌مرکزی از بین ۳۲۶ شرکت تعاونی ۱۵ شرکت به عنوان تعاونی‌های برتر انتخاب شدند.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه‌اجتماعی استان‌مرکزی گفت: از میان ۳۱ استانی که در رقابت کشوری شرکت کرده بودند تنها ۱۴ استان رتبه برتر ملی را کسب کردند که استان‌مرکزی یکی از این استان‌هاست.

بر پایه این گزارش، تعاونی اعتبار مخابرات منطقه مرکزی با ۴۵۰ عضو اعم از همکاران شاغل و بازنشسته برای چهارمین بار است که در ارزیابی عملکرد تعاونی‌های استان‌مرکزی موفق به کسب رتبه برتر می‌گردد.