بازدید دانشجویان دانشگاه تهران از احیای بافت تاریخی گرگان

بازدید دانشجویان دانشگاه تهران از احیای بافت تاریخی گرگان معاون معماری و شهرسازی شهردار گرگان خبر از بازدید دانشجویان مقطع دکتری و کارشناسی ارشد معماری دانشکده هنرهای زیبایی دانشگاه تهران از مراحل احیای بافت تاریخی گرگان داد. به گزارش مناقصه‌مزایده به نقل از روابط‌عمومی شهرداری گرگان، مجید طاهری افزود: بافت تاریخی گرگان یکی از بافت‌های […]

بازدید دانشجویان دانشگاه تهران از احیای بافت تاریخی گرگان

معاون معماری و شهرسازی شهردار گرگان خبر از بازدید دانشجویان مقطع دکتری و کارشناسی ارشد معماری دانشکده هنرهای زیبایی دانشگاه تهران از مراحل احیای بافت تاریخی گرگان داد.

به گزارش مناقصه‌مزایده به نقل از روابط‌عمومی شهرداری گرگان، مجید طاهری افزود: بافت تاریخی گرگان یکی از بافت‌های تاریخی ارزشمند و مهم کشور است.

طاهری ادامه داد: در همین راستا شهرداری گرگان طی یک سال گذشته اقدامات بزرگی را در احیای بافت تاریخی انجام داده که برخی از آنها حتی از منظر ملی نیز قابل توجه است.

معاون معماری و شهرسازی شهردار گرگان خاطرنشان کرد: به همین منظور گروهی از دانشجویان مقطع دکتری و کارشناسی ارشد معماری دانشکده هنرهای زیبایی دانشگاه تهران بازدیدی را از بافت تاریخی گرگان انجام دادند.

طاهری گفت: این بازدید پس از اقدامات شهرداری گرگان در احیای بافت انجام شده که مورد توجه دانشجویان قرار گرفت.

وی اضافه کرد: در حاشیه این بازدید طی مذاکراتی که با اساتید و دانشجویان حاضر صورت گرفت، مقرر شد در ادامه اقدامات شهرداری گرگان در احیای بافت تاریخی از نظرات مجموعه دانشگاه تهران، اساتید و دانشجویان این دانشگاه استفاده شود.