رفع ساخت و ساز های غیر مجاز در حریم ۲۰کیلو ولت برق

رفع ساخت و ساز های غیر مجاز در حریم ۲۰کیلو ولت برق مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان گفت: با اعتباری افزون بر ۴۹۰ میلیون ریال پروژه رفع حریم زمین‌ها و ساختمان‌های مسکونی زوردگان به اتمام رسد. به گزارش مناقصه مزایده به نقل از روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق استان چهارمحال و بختیاری، سیدروزبه‌هاشمی […]

رفع ساخت و ساز های غیر مجاز در حریم ۲۰کیلو ولت برق

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان گفت: با اعتباری افزون بر ۴۹۰ میلیون ریال پروژه رفع حریم زمین‌ها و ساختمان‌های مسکونی زوردگان به اتمام رسد.

به گزارش مناقصه مزایده به نقل از روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق استان چهارمحال و بختیاری، سیدروزبه‌هاشمی ساخت و سازهای غیرمجاز در حریم شبکه ۲۰ کیلوولت و خطرات بالقوه برق گرفتگی برای مالکین، تغییر کاربری اراضی کشاورزی به مسکونی در حومه روستا، ایجاد بستر مناسب جهت توسعه روستا را از جمله عوامل مؤثر برای اجرای این پروژه بیان کرد.

هاشمی جابه‌جایی بیش از ۱۰۰۰ متر شبکه ۲۰ کیلوولت و نوسازی ۱۸ اصله پایه ۱۲ متری و ۶ اصله پایه ۹ متری را از جمله اقدامات صورت گرفته برای اجرای طرح رفع حریم زمین‌ها و ساختمان‌های مسکونی در زوردگان بیان کرد.

شهرستان کیار جزو شهرستان‌های ۹ گانه استان چهارمحال و بختیاری، با جمعیت بیش از ۵۸ هزارنفر در ۴۰کیلومتری شهرکرد مرکز این استان قرار دارد و امور برق این شهرستان۱۹ هزار مشترک برق در بخش‌های خانگی، کشاورزی، تجاری و صنعتی را تحت پوشش دارد.