ضدعفونی و گندزدایی معابر شهرستان سرخس با همکاری شرکت پالایش گاز شهید هاشمی‌نژاد

در راستای عمل به مسؤولیت اجتماعی و مبارزه با شیوع بیماری کرونا صورت گرفت ضدعفونی و گندزدایی معابر شهرستان سرخس با همکاری شرکت پالایش گاز شهید هاشمی‌نژاد در راستای عمل به مسؤولیت‌های اجتماعی شرکت پالایش گاز شهید هاشمی‌نژاد با هدف پيشگيري از انتشار بیشتر ويروس كرونا، ضدعفونی معابر شهرستان توسط کارکنان جهادگر این شرکت انجام […]

در راستای عمل به مسؤولیت اجتماعی و مبارزه با شیوع بیماری کرونا صورت گرفت

ضدعفونی و گندزدایی معابر شهرستان سرخس با همکاری شرکت پالایش گاز شهید هاشمی‌نژاد

در راستای عمل به مسؤولیتهای اجتماعی شرکت پالایش گاز شهید هاشمی‌نژاد با هدف پيشگيري از انتشار بیشتر ويروس كرونا، ضدعفونی معابر شهرستان توسط کارکنان جهادگر این شرکت انجام شد.

به گزارش مناقصه‌مزایده به نقل از روابط‌عمومی شرکت پالایش گاز شهید هاشمی‌نژاد، رئیس واحد آتش‌نشانی در این خصوص گفت: از زمان شیوع ویروس کرونا در سرخس، ضدعفونی معابر این شهرستان با همکاری مرکز آتش‌نشانی شهرداری و واحد آتش‌نشانی پالایشگاه در چند مرحله انجام شده است.

محسن فاتحی ادامه داد: در سنگر پشتیبانی و خدمت‌ رسانی به مردم منطقه، ضدعفونی معابر روستاهای مجاور نیز طی چندین نوبت و همچنین در طی سه مرحله، معابر اصلی و فرعی شهر ضدعفونی شده است.

وی تأکید کرد: از شهروندان درخواست می‌کنیم برای قطع زنجیره ویروس کرونا هشدارهای وزارت بهداشت و توصیه‌های مسؤولان را جدی بگیرند. ضمن اینکه خروج غیرضروری از منزل نداشته باشند و نکات بهداشتی را رعایت نمایند تا با مدد الهی و همکاری همه آحاد جامعه،  ویروس کرونا را شکست دهیم.