توجه به خدمات رفاهی کارکنان در اولویت برنامه‌های شرکت قرار دارد

توجه به خدمات رفاهی کارکنان در اولویت برنامه‌های شرکت قرار دارد   مدیرعامل شرکت ملی حفاری ایران با تأکید بر اهمیت اهتمام به خدمات رفاهی کارکنان شرکت و خانواده‌های آنان، گفت: توجه به این امر در اولویت برنامه‌های شرکت است. به گزارش مناقصه مزایده حیدر بهمنی در آیین تودیع و معارفه مدیرعامل سابق و جدید […]

توجه به خدمات رفاهی کارکنان در اولویت برنامه‌های شرکت قرار دارد

 

مدیرعامل شرکت ملی حفاری ایران با تأکید بر اهمیت اهتمام به خدمات رفاهی کارکنان شرکت و خانواده‌های آنان، گفت: توجه به این امر در اولویت برنامه‌های شرکت است.

به گزارش مناقصه مزایده حیدر بهمنی در آیین تودیع و معارفه مدیرعامل سابق و جدید باشگاه فرهنگی ورزشی شرکت، افزود: ایجاد رفاه و آسایش برای کارکنان به‌ویژه کارکنان اقماری و جلب رضایتمندی آنان برای شرکت ارزش بالایی دارد.

وی اظهارکرد: در سال‌های گذشته کارهای زیادی در جهت توسعه فضاهای فرهنگی و ورزشی در شرکت به عمل آمده اما با وجود فعالیت‌های انجام شده هنوز جای کار بسیار است و ضرورت دارد در این زمینه تلاش بیش‌تری صورت پذیرد.

بهمنی با قدردانی از خدمات علیرضا حاجتی، مدیرعامل سابق یاشگاه فرهنگی ورزشی شرکت از علی نجفی، مدیرعامل جدید که از نیروهای با سابقه و آشنا به‌کار است خواست تا با کمک همکاران در این بخش نسبت به ایجاد تحول در توسعه فضای ورزش همگانی و قهرمانی شرکت تلاش مضاعف نماید.

مدیرعامل شرکت ملی حفاری ایران با بیان این‌که داشتن تأسیسات و امکانات ورزشی و بازسازی و نوسازی ساختمان‌ها و فضاهای موجود برای ارایه خدمات بهتر و بیش‌تر برای شرکت و استان اهمیت به‌سزایی دارد، تصریح کرد: مدیریت باشگاه فرهنگی ورزشی از اهم مدیریت‌های شرکت است که خدمات خوبی ارایه داده اما توقعات بیش از این است.

در این آیین که معاونان مدیرعامل، مدیران ارشد، اعضای هیأت مدیره باشگاه و شماری از دست‌اندرکاران ورزش شرکت حضور داشتند علیرضا حاجتی گزارشی از فعالیت‌های انجام شده ارایه و خاطرنشان‌کرد: امروز ورزش ملی حفاری در کشور و آسیا یک برند است.

در ادامه علی نجفی با اشاره به این‌که ورزش شرکت ملی حفاری همراه با رشد و تکامل شرکت توسعه‌یافته و به نقطه قابل ملاحظه‌ای رسیده است، توجه بیش از پیش به ورزش همگانی به صورت نهادینه و اساسی و حفظ و ارتقاء ورزش قهرمانی در شرکت را مورد تأکید قرارداد.