شهردار صالحیه:اولین پارک بانوان شهرستان بهارستان در شهر صالحیه افتتاح شد

شهردار صالحیه:اولین پارک بانوان شهرستان بهارستان در شهر صالحیه افتتاح شد شهردار صالحیه از افتتاح و بهره‌برداری از نخستین پارک ویژه بانوان شهرستان بهارستان در این شهر خبرداد. به گزارش مناقصه مزایده به نقل ازروابط عمومی شهرداری صالحیه، علیرضا قربانی گفت: پارک بانوان شهر صالحیه جهت استفاده اختصاصی بانوان این شهر در محیطی کاملاً محصور […]

شهردار صالحیه:اولین پارک بانوان شهرستان بهارستان در شهر صالحیه افتتاح شد

شهردار صالحیه از افتتاح و بهره‌برداری از نخستین پارک ویژه بانوان شهرستان بهارستان در این شهر خبرداد.

به گزارش مناقصه مزایده به نقل ازروابط عمومی شهرداری صالحیه، علیرضا قربانی گفت: پارک بانوان شهر صالحیه جهت استفاده اختصاصی بانوان این شهر در محیطی کاملاً محصور و اسلامی افتتاح و در اختیار بانوان شهر قرار خواهد گرفت .

وی افزود: این پارک در مساحتی بالغ بر ۳ هزار مترمربع احداث می‌شود که فضای سبز داخل آن ۶۰۰مترمربع و محوطه داخلی آن ۲۵۵۰متر مربع است.

شهردار صالحیه با بیان این‌که کار ساخت پارک بانوان از مردادماه سال۹۴ آغاز شد، ادامه داد: هزینه احداث این پارک از محل منابع شهری تأمین گردیده است .

قربانی به امکانات موجود در این پارک اشاره کرد و گفت : زمین تنیس، بسکتبال، وسایل ورزشی و بدنسازی از جمله امکاناتی است که در پارک بانوان شهر صالحیه پیش‌بینی شده است .

وی خاطرنشان کرد: شهرداری صالحیه به منظور افزایش سرانه فضای سبز و ارایه خدمات بهتر و بیش‌تر به شهروندان فهیم و قدرشناس شهر، احداث چند بوستان محلی دیگر را در دستور کار خود قرارداده است .

لازم به ذکر است پارک بانوان شهر صالحیه در خیابان سفیر امید جنب سالن مدیریت بحران احداث شده است.