بهره‌برداری از نیروگاه بادی ۳۵۰ میلیون یورویی در خرمشهر

بهره‌برداری از نیروگاه بادی ۳۵۰ میلیون یورویی در خرمشهر بزرگ‌ترین نیروگاه بادی کشور با همکاری میان شرکت برق منطقه‌ای خوزستان و یک شرکت آلمانی در شهرک صنعتی خرمشهر آغاز به‌کار کرد. به گزارش فارس، پنجشنبه گذشته عملیات اجرایی بزرگ‌ترین نیروگاه بادی کشور در فاز اول با ظرفیت ۵۰ مگاوات و با حضور مسؤولان کشوری، استانی […]

بهره‌برداری از نیروگاه بادی ۳۵۰ میلیون یورویی در خرمشهر

بزرگ‌ترین نیروگاه بادی کشور با همکاری میان شرکت برق منطقه‌ای خوزستان و یک شرکت آلمانی در شهرک صنعتی خرمشهر آغاز به‌کار کرد.

به گزارش فارس، پنجشنبه گذشته عملیات اجرایی بزرگ‌ترین نیروگاه بادی کشور در فاز اول با ظرفیت ۵۰ مگاوات و با حضور مسؤولان کشوری، استانی و محلی در شهرک صنعتی شهرستان آغاز شد.

 پروژه احداث بزرگ‌ترین نیروگاه بادی کشور در شهرستان خرمشهر با همکاری میان شرکت برق منطقه‌ای استان خوزستان و یک شرکت آلمانی به نام EAB NEW ENERGY GMBH. به صورت سرمایه‌گذاری مستقیم خارجی صورت گرفت.

در این پروژه از بر‌ترین تکنولوژی جهان و توربین‌های کشور آلمان استفاده شده است که قادر است ظرفیت ۳٫۴ مگاوات و ارتفاع ۱۳۰ متر را در امر نیروگاه بادی به وجود آورد.

 

بزرگ‌ترین نیروگاه بادی کشور که با همکاری یک شرکت آلمانی احداث شده است، ارزش آن به ۳۵۰ میلیون یورو می‌رسد و این امر باعث ایجاد ۱۵۰ فرصت شغلی برای اشتغال فارغ‌التحصیلان دانشگاهی می‌شود.