پایگاه قدرتمند صنعت نفت و گاز ایران در عرصه بین‌المللی

پایگاه قدرتمند صنعت نفت و گاز ایران در عرصه بین‌المللی جمعی از معاونین و مشاورین مدیرکل اطلاعات استان خراسان‌رضوی از مجتمع پالایش گاز شهیدهاشمی‌نژاد سرخس بازدید کردند. به گزارش مناقصه‌مزایده به نقل از روابط عمومی شرکت پالایش گاز شهیدهاشمی‌نژاد، در حاشیه این بازدید مدیرکل اطلاعات خراسان‌رضوی طی سخنانی گفت: امروز به برکت انقلاب اسلامی شاهد […]

پایگاه قدرتمند صنعت نفت و گاز ایران در عرصه بین‌المللی

جمعی از معاونین و مشاورین مدیرکل اطلاعات استان خراسان‌رضوی از مجتمع پالایش گاز شهیدهاشمی‌نژاد سرخس بازدید کردند.

به گزارش مناقصه‌مزایده به نقل از روابط عمومی شرکت پالایش گاز شهیدهاشمی‌نژاد، در حاشیه این بازدید مدیرکل اطلاعات خراسان‌رضوی طی سخنانی گفت: امروز به برکت انقلاب اسلامی شاهد حضور مدیرانی ولایتمدار و حزب الهی در عرصه مدیریت پالایشگاه خانگیران هستیم که این الگو در سطح کارکنان هم دیده می‌شود.

شفیعی اظهار داشت: این مدیران ولایت مدار وفاداری خود را به ارزش‌های متعالی نظام اسلامی نشان داده‌اند و ما امروز چنین سبک‌های مدیریتی را در این عرصه نیاز داریم.

این مقام مسؤول خطاب به مدیران و کارکنان شرکت پالایش گاز شهیدهاشمی‌نژاد تأکید کرد: صنعت نفت و گاز که امروز شما جهادگران در حال کار و تلاش هستید یکی از مزیت‌هایی که امروز برای همه نظام‌های سیاسی در عرصه بین‌الملل باعث تولید قدرت شده است و تردیدی در آن وجود ندارد بحث انرژی است.

وی با بیان این‌که بحث انرژی همواره به عنوان یک مؤلفه قدرت ساز و مبنایی مطرح بوده و بیش از پیش مورد توجه قرار گرفته است، تصریح کرد: امروز هر کشوری که قادر باشد در تولید انرژی از رقبای منطقه‌ای خود پیشی بگیرد به عنوان یک قدرت فرا دست مطرح می‌باشد.

شفیعی ادامه داد: به لطف الهی از ابتدای پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی تا به امروز مسؤولین عالی سرمایه‌گذاری گران سنگی را درتوسعه و بهره‌گیری از گاز به عنوان یک نعمت خدادادی انجام داده‌اند که شاهد ثمره آن هستیم.

 

مدیرکل اطلاعات استان خراسان‌رضوی با اشاره به این‌که این مجموعه عظیم صنعتی در سال ۱۳۶۲ با دست پربرکت مقام‌معظم‌رهبری در منطقه خانگیران سرخس به بهره‌برداری رسیده و تا به امروز باعث سربلندی نظام اسلامی شده است، گفت: به ما کارکنان از حیث تأمین امنیت سرباز گمنام امام زمان اطلاق شده است اما این حوزه که کارکنان صنعت گاز در حال تلاش شبانه‌روزی برای تأمین انرژی پاک هستند نه تنها کم‌تر از تأمین امنیت نیست بلکه به مراتب بیش‌تر می‌باشد.