نصب بزرگ‌ترین شیر پروانه‌ای کشور در تصفیه‌خانه ششم تهران

نصب بزرگ‌ترین شیر پروانه‌ای کشور در تصفیه‌خانه ششم تهران مجری طرح آبرسانی به تهران از سد تنظیمی امیرکبیر از نصب موفقیت‌آمیز بزرگ‌ترین شیر پروانه‌ای کشور در تصفیه‌خانه ششم تهران خبر داد. به گزارش مناقصه‌مزایده به نقل از روابط عمومی شرکت آب منطقه‌ای تهران، عادل ساعدی با بیان این مطلب اظهار کرد: با تلاش عوامل اجرایی […]

نصب بزرگ‌ترین شیر پروانه‌ای کشور در تصفیه‌خانه ششم تهران

مجری طرح آبرسانی به تهران از سد تنظیمی امیرکبیر از نصب موفقیت‌آمیز بزرگ‌ترین شیر پروانه‌ای کشور در تصفیه‌خانه ششم تهران خبر داد.

به گزارش مناقصه‌مزایده به نقل از روابط عمومی شرکت آب منطقه‌ای تهران، عادل ساعدی با بیان این مطلب اظهار کرد: با تلاش عوامل اجرایی پروژه تصفیه‌خانه ششم تهران، بزرگ‌ترین شیر پروانه‌ای در مقایسه با دیگر تصفیه‌خانه‌های آب شرب کشور در این تصفیه‌خانه توسط متخصصین داخلی با موفقیت نصب شد.

ساعدی با اشاره به این‌که این شیر با قطر ۲۵۰۰ میلی متر قدرت تخلیه آب تا ۹۰۰۰ لیتر در ثانیه را دارد عنوان کرد: این شیر ساخت یکی از معتبر‌ترین شرکت‌های تولید کننده شیرهای سایز بزرگ اروپا می‌باشد.

وی همچنین با بیان این‌که شیرهای پروانه‌ای با سایزهای مشابه و بالاتر در گذشته در نیروگاه‌های برقابی تعدادی از سدهای کشور نصب گردیده بود تصریح کرد: شیر پروانه‌ای با سایز و دبی یاد شده برای اولین بار در این تصفیه‌خانه به‌کار گرفته شد.

 

مجری طرح آبرسانی به تهران از سد تنظیمی امیرکبیر در پایان خاطرنشان کرد: عملیات اجرایی تصفیه‌خانه ششم تهران به عنوان بزرگ‌ترین تصفیه‌خانه آب شرب کشور با ظرفیت فاز اول ۷٫۵ متر مکعب در ثانیه و ظرفیت نهایی ۱۵ متر مکعب در ثانیه در مرحله نصب تجهیزات می‌باشد که در صورت تأمین اعتبار اوایل سال آینده می‌تواند به بهره‌برداری برسد.