جایگاه CNG ملارد روی مدار سوخت‌رسانی

جایگاه CNG ملارد روی مدار سوخت‌رسانی با واگذاری امور و نظارت بر جایگاه عرضه CNG (گاز طبیعی فشرده) ملارد به شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی استان البرز، این جایگاه به عنوان پنجاه و یکمین جایگاه عرضه سوخت CNG استان البرز در مدار سوخت‌رسانی قرار گرفت. به گزارش مناقصه‌مزایده، توسلی مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی […]

جایگاه CNG ملارد روی مدار سوخت‌رسانی

با واگذاری امور و نظارت بر جایگاه عرضه CNG (گاز طبیعی فشرده) ملارد به شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی استان البرز، این جایگاه به عنوان پنجاه و یکمین جایگاه عرضه سوخت CNG استان البرز در مدار سوخت‌رسانی قرار گرفت.

به گزارش مناقصه‌مزایده، توسلی مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی استان البرز گفت؛ جایگاه CNG ملارد که از سال ۱۳۹۰ و با شروع طرح عمرانی شهرداری برای احداث پل شهدای ارتش تعطیل شده بود به همت مسؤولین این شرکت و برگزاری جلسات مشترک با شرکت گاز، سازمان اتوبوسرانی و ادارات ذی‌ربط به منظور استفاده بهینه از امکانات، تجهیزات موجود و خدمت‌رسانی به شهروندان پس از رفع مغایرت، بازسازی و بهسازی تجهیزات از ابتدای نیمه دوم سال جاری مجدداً فعال شده و گاز طبیعی فشرده مورد نیاز مراجعین را تأمین و عرضه می‌کند.

توسلی افزود: این جایگاه سوخت مجهز به یک دستگاه کمپرسور با ظرفیت هزار متر مکعب در ساعت و ۳ دیسپنسر است که روزانه قابلیت عرضه ۲۰ هزار متر مکعب گاز را دارد.

نظارت بر امور و فعالیت جایگاه CNG ملارد قبل از راه‌اندازی مجدد بر عهده شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی استان تهران بوده اما به دلیل استقرار در نقطه مرزی استان‌های البرز و تهران به شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی استان البرز واگذار شده است.

 

 این جایگاه تحت مالکیت شهرداری قرار دارد و با راه‌اندازی مجدد آن به عنوان پنجاه‌ویکمین جایگاه سوخت CNG نه نفر به‌طور مستقیم مشغول به‌کار شده‌اند.