تزریق ١١١ میلیارد مترمکعب گاز به شبکه سراسری

تزریق ١١١ میلیارد مترمکعب گاز به شبکه سراسری ۱۱۱ میلیارد متر مکعب گاز شیرین از ابتدای سال جاری تا پایان بهمن ماه به‌طور متوسط از مجتمع گاز پارس‌جنوبی به شبکه سراسری انتقال تزریق شده است. به گزارش مناقصه‌مزایده به نقل از وزارت نفت، مسعودحسنی، مدیرعامل مجتمع گاز پارس‌جنوبی با بیان این مطلب اظهار کرد: متوسط […]

تزریق ١١١ میلیارد مترمکعب گاز به شبکه سراسری

۱۱۱ میلیارد متر مکعب گاز شیرین از ابتدای سال جاری تا پایان بهمن ماه به‌طور متوسط از مجتمع گاز پارس‌جنوبی به شبکه سراسری انتقال تزریق شده است.

به گزارش مناقصه‌مزایده به نقل از وزارت نفت، مسعودحسنی، مدیرعامل مجتمع گاز پارس‌جنوبی با بیان این مطلب اظهار کرد: متوسط میزان دریافت گاز طبیعی از سکوهای دریایی کلیه فازهای پارس‌جنوبی در ۱۱ ماه نخست امسال، معادل ١٣٢ میلیارد متر مکعب بوده است.

وی میزان تولید میعانات گازی در مجتمع گازی پارس‌جنوبی در همین بازه زمانی را رقمی معادل ١٧٧ میلیون و ١٦٦ هزار و ٣٣٥ بشکه اعلام کرد.

مسعود حسنی همچنین میزان تولید گوگرد دانه‌بندی شده مرغوب را در ۱۱ ماه نخست سال جاری در مجتمع گاز پارس‌جنوبی، ٤٧١ هزار و ٥٥٢ تن اعلام کرد.

 

وی با بیان این که میزان اتان تولیدی تمامی پالایشگاه‌های پارس‌جنوبی از ابتدای امسال تا پایان بهمن ماه، رقمی معادل دو میلیون و ٨٧ هزار و ٢٩٩ تن بوده است، تصریح کرد: همچنین میزان تولید ال‌پی‌جی مجتمع گاز پارس‌جنوبی در همین بازه زمانی دو میلیون و٤٢٦ هزار و ٣٦٨ تن بوده است.