مناقصه انتقال آب عمان تعیین تکلیف می‌شود

مناقصه انتقال آب عمان تعیین تکلیف می‌شود استاندار خراسان‌جنوبی با اشاره به دومین سفر رییس‌جمهور به استان در ابتدای سال جاری، گفت: طی این سفر بسیاری از پروژه‌های استان که سالیان سال به طول انجامیده بود بهره‌برداری شدند. به گزارش ایسنا، سیدعلی‌اکبرپرویزی در خصوص پروژه راه‌آهن به استان، گفت: مطالعات این پروژه تاکنون به اتمام […]

مناقصه انتقال آب عمان تعیین تکلیف می‌شود

استاندار خراسان‌جنوبی با اشاره به دومین سفر رییس‌جمهور به استان در ابتدای سال جاری، گفت: طی این سفر بسیاری از پروژه‌های استان که سالیان سال به طول انجامیده بود بهره‌برداری شدند.

به گزارش ایسنا، سیدعلی‌اکبرپرویزی در خصوص پروژه راه‌آهن به استان، گفت: مطالعات این پروژه تاکنون به اتمام نرسیده و طی چند ماه اخیر تلاش‌های زیادی انجام شده و امیدواریم تا پایان دولت مناقصات آن شروع شود.

پرویزی در ادامه در خصوص انتقال آب از عمان به استان گفت: مذاکراتی با شرکت‌های داخلی و خارجی انجام شده و امیدواریم در این مناقصه تعیین تکلیف شود.

وی افزود: هم‌اکنون برای اجرای این پروژه ۱۵۰۰ میلیارد تومان سرمایه‌گذاری نیاز است و باید توسط بخش خصوصی تأمین شود، چون تأمین این بودجه از طریق منابع دولتی زمان‌بر است.

استاندار خراسان‌جنوبی گفت: با اجرای این پروژه حدود ۶۰۰ کیلومتر انتقال به منابع آبی استان وصل و با این طرح ۳۵ سال آب استان تضمین می‌شود.

پرویزی در بخشی دیگر از سخنان خود با اشاره به شعار سال، تصریح کرد: اقتصاد مقاومتی موضوع مقطعی و فصلی نیست، بلکه دراز مدت است که سال‌های سال باید روی آن کار شود.

 

وی یادآور شد: اقتصاد مقاومتی موضوع تک بعدی خاص نیست و همه حوزه‌های اقتصادی را شامل می‌شود.