با حکم زنگنه:مدیرعامل جدید شرکت بهینه‌سازی مصرف سوخت منصوب شد

    وزیر نفت طی حکمی مدیرعامل شرکت بهینه‌سازی مصرف سوخت و مشاور جدید خود را منصوب کرد. به گزارش شانا، بیژن زنگنه، وزیر نفت با صدور حکمی علی وکیلی را به عنوان مشاور خود و مدیرعامل شرکت بهینه‌سازی مصرف سوخت منصوب کرد. در متن حکم وزیر نفت خطاب به علی وکیلی آمده است: «با […]

 

 

وزیر نفت طی حکمی مدیرعامل شرکت بهینه‌سازی مصرف سوخت و مشاور جدید خود را منصوب کرد.

به گزارش شانا، بیژن زنگنه، وزیر نفت با صدور حکمی علی وکیلی را به عنوان مشاور خود و مدیرعامل شرکت بهینه‌سازی مصرف سوخت منصوب کرد.

در متن حکم وزیر نفت خطاب به علی وکیلی آمده است:

«با توجه به مصوبه مورخ ١٧ فروردین ماه ١٣٩٥ مجمع عمومی شرکت بهینه‌سازی مصرف سوخت، بدین وسیله به استناد ماده ١٠ اساس‌نامه این شرکت (مصوب سوم اردیبهشت ٩٣ هیأت وزیران)، به عنوان مدیرعامل این شرکت و با توجه به سوابق مدیریتی جنابعالی به عنوان مشاور وزیر منصوب می‌شوید.

مهم‌ترین مأموریت این شرکت در شرایط کنونی، در اجرای سیاست‌های اقتصاد مقاومتی، پیگیری طرح‌های کاهش شدت و بهینه‌سازی مصرف انرژی، به‌ویژه در قالب ماده ١٢ قانون رفع موانع تولید است.

از خداوند قادر متعال برای جنابعالی در این مسؤولیت مهم توفیق مسئلت می‌کند.»

همچنین وزیر نفت در نامه‌ای خطاب به نصرت‌ا… سیفی از زحمات ایشان قدردانی کرد. در متن این نامه آمده است:

 

«اکنون که مأموریت جنابعالی به عنوان مدیرعامل شرکت بهینه‌سازی مصرف سوخت پایان می‌یابد وظیفه خود می‌داند که از زحمات و خدمات جنابعالی در مدت عهده‌داری این مسؤولیت قدردانی و تشکر کرده و از خداوند قادر متعال برای جنابعالی سلامت و توفیق مسألت می‌کنم.»