بررسی نقش ساخت ۱۰ گروه کالای صنعت نفت در انتقال فن‌آوری

    با برگزاری همایش «صنعت نفت دانش‌بنیان» از سوی پژوهشگاه صنعت نفت، نقش ساخت ١٠ گروه کالا‌ها و تجهیزات صنعت نفت در انتقال فن‌آوری مورد بحث و بررسی قرار می‌گیرد. به گزارش ایسنا، در راستای عمل به شعار سال مبنی بر «اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل»، پژوهشگاه صنعت نفت به عنوان قطب خلق و […]

 

 

با برگزاری همایش «صنعت نفت دانش‌بنیان» از سوی پژوهشگاه صنعت نفت، نقش ساخت ١٠ گروه کالا‌ها و تجهیزات صنعت نفت در انتقال فن‌آوری مورد بحث و بررسی قرار می‌گیرد.

به گزارش ایسنا، در راستای عمل به شعار سال مبنی بر «اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل»، پژوهشگاه صنعت نفت به عنوان قطب خلق و توسعه فن‌آوری کشور اقدام به برگزاری همایش «صنعت نفت دانش‌بنیان، تبلور اجرای سیاست‌های اقتصاد مقاومتی» کرده است.

این همایش، روز شنبه ۲۸ فروردین ماه با حضور مقامات ارشد کشور و مسؤولان و مدیران صنعت نفت در مرکز همایش‌های بین‌المللی پژوهشگاه صنعت نفت برگزار خواهد شد.

این همایش دارای ۷ پنل تخصصی در زمینه‌های نقش دانشگاه‌ها و مراکز تحقیقاتی در انتقال و توسعه دانش‌بنیادی فن‌آوری در حوزه بالادست و پایین‌دست صنعت نفت، نقش شرکت‌های اکتشاف و تولید (E&P) و شرکت‌های پیمانکاری عمومی (GC) در انتقال و توسعه فن‌آوری برای تحقق صنعت نفت دانش‌بنیان است.

 

نقش ساخت ١٠ گروه کالا‌ها و تجهیزات صنعت نفت در انتقال و توسعه فن‌آوری با مزیت تجاری- رقابتی از دیگر پنل‌های این همایش است که با رویکرد افزایش توان زنجیره ارزش صادرات خدمات فنی و مهندسی برگزار خواهد شد و در آن در خصوص مباحثی همچون اقدام‌های انجام شده در جهت اجرای پروژه ١٠ گروه کالا بحث و بررسی خواهد شد.