تقدیر از تلاش نیروهای HSE شرکت کارون

تقدیر از تلاش نیروهای HSE شرکت کارون در نشستی صمیمی که با حضور مدیرعامل شرکت بهره‌برداری نفت و گاز کارون برگزار شد از زحمات و تلاش‌های نیروهای HSE این شرکت تقدیر شد.  به گزارش مناقصه‌مزایده، رییس HSE شرکت بهره‌برداری نفت و گاز کارون در ابتدای این نشست صمیمی ضمن ارایه گزارشی از عملکرد ایمنی و […]

تقدیر از تلاش نیروهای HSE شرکت کارون

در نشستی صمیمی که با حضور مدیرعامل شرکت بهره‌برداری نفت و گاز کارون برگزار شد از زحمات و تلاش‌های نیروهای HSE این شرکت تقدیر شد.

 به گزارش مناقصه‌مزایده، رییس HSE شرکت بهره‌برداری نفت و گاز کارون در ابتدای این نشست صمیمی ضمن ارایه گزارشی از عملکرد ایمنی و آتش‌نشانی این شرکت از زحمات پرسنل تلاشگر ایمنی در انجام مأموریت‌های محوله قدردانی کرد.

 منصورعلیرضایی با اشاره به رسالت خطیر نیروهای HSE شرکت نفت و گاز و کارون در تأمین ایمنی واحدهای عملیاتی گفت: توجه به مقوله HSE و رعایت دقیق توصیه‌های ایمنی ضامن سلامت افراد و همچنین تأمین امنیت محیط‌های شغلی است و این امر در تأسیسات نفت و گاز از اهمیت بالایی برخوردار است که نیروهای HSE این شرکت با آمادگی کامل و پایش‌های مستمر و شبانه‌روزی نسبت به تأمین ایمنی تأسیسات و نیروهای شاغل در آنها اهتمام ویژه دارند.

 مدیرعامل شرکت نفت و گاز کارون نیز ضمن گرامیداشت ایام ماه محرم از زحمات ایثارگرانه نیروهای HSE تقدیر کرد و اظهارداشت: حضور نیروهای عملیاتی در تأسیسات نفت و گاز به پشتوانه و دلگرمی حضور و آمادگی نیروهای ایمنی و آتش‌نشانی است.

 

 محسن دهانزاده گفت: نوع دیگری از ایثار و از خودگذشتگی مشابه آنچه در جبهه‌های نبرد اتفاق می‌افتد در عملیات‌های آتش‌نشانی و امداد و نجات قابل مشاهده است و حضور نیروهای تلاش‌گر ایمنی در اتفاقات و حوادث در واحدهای عملیاتی و اقدامات ایثارگرانه و تخصصی آنان همواره از بروز حوادث ناگوار و وسعت حوادث پیشگیری نموده است.