تسریع در آغاز ساخت برج خنک‌کننده خشک نیروگاه اصفهان

تسریع در آغاز ساخت برج خنک‌کننده خشک نیروگاه اصفهان   مدیرعامل شرکت تولید برق حرارتی کشور، بر تسریع در شروع عملیات ساخت برج خنک‌کننده هیبریدی خشک نیروگاه اصفهان که باعث صرفه‌جویی بیش از ۸۰ درصدی آب مورد نیاز برای تولید برق در نیروگاه اصفهان خواهد شد، تأکید کرد. به گزارش مناقصه‌مزایده به نقل از روابط‌عمومی […]

تسریع در آغاز ساخت برج خنک‌کننده خشک نیروگاه اصفهان

 

مدیرعامل شرکت تولید برق حرارتی کشور، بر تسریع در شروع عملیات ساخت برج خنک‌کننده هیبریدی خشک نیروگاه اصفهان که باعث صرفه‌جویی بیش از ۸۰ درصدی آب مورد نیاز برای تولید برق در نیروگاه اصفهان خواهد شد، تأکید کرد.

به گزارش مناقصه‌مزایده به نقل از روابط‌عمومی شرکت مدیریت تولید برق اصفهان، در بازدیدی که مدیرعامل شرکت تولیدبرق حرارتی کشور و دیگر مقامات وزارت نیرو از نیروگاه اصفهان داشتند به تسریع در شروع عملیات ساخت برج خنک‌کننده هیبریدی خشک و همچنین ساخت تصفیه‌خانه فاضلاب شهری برای تأمین آب مورد نیاز نیروگاه اصفهان که با قطع آب زاینده‌رود دچار محدودیت تولید شده است تأکید نمود.

 بنابراین گزارش محسن‌طرزطلب اظهار امیدواری کرد که برای تابستان ۹۸ بهره‌برداری از این تأسیسات محقق شود.

 

گفتنی است برای تأسیس برج خنک‌کننده خشک هیبریدی ۱۷۰۰میلیارد ریال و برای تأسیس تصفیه‌خانه فاضلاب شهری نیروگاه اصفهان۴۰۰ میلیارد ریال بودجه پیش‌بینی می‌شود.