سرمایه‌گذاری ۱۰۰ میلیون یورویی در اجرای طرح اسکادای پایتخت

سرمایه‌گذاری ۱۰۰ میلیون یورویی در اجرای طرح اسکادای پایتخت مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب تهران از افزایش حدود دو برابری ظرفیت تصفیه‌خانه‌های فاضلاب تهران در ۴ سال گذشته خبر داد. به گزارش مناقصه‌مزایده به نقل از پاون، محمدپرورش، مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب تهران در نشست خبری حاشیه سیزدهمین نمایشگاه بین‌المللی آب و تأسیسات آب […]

سرمایه‌گذاری ۱۰۰ میلیون یورویی در اجرای طرح اسکادای پایتخت

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب تهران از افزایش حدود دو برابری ظرفیت تصفیه‌خانه‌های فاضلاب تهران در ۴ سال گذشته خبر داد.

به گزارش مناقصه‌مزایده به نقل از پاون، محمدپرورش، مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب تهران در نشست خبری حاشیه سیزدهمین نمایشگاه بین‌المللی آب و تأسیسات آب و فاضلاب تهران با اشاره به اقدامات انجام شده در ۴ سال گذشته اظهارداشت: به‌طورکلی در این سال‌ها حدود ۶ هزار میلیارد تومان برای پروژه‌های آب و فاضلاب در استان تهران هزینه شد و ما توانستیم ۱۰ تا ۱۲ طرح بزرگ را به سرانجام برسانیم.

وی افزود: با این هزینه حدود ۵۵۰۰ کیلومتر شبکه‌های آب و فاضلاب و چندین تصفیه‌خانه فاضلاب در جنوب شهر و شهرهای اطراف تهران از جمله در شهریار، پردیس، اسلامشهر و… به بهره‌برداری رسید.

وی تصریح‌کرد: تقریباً می‌توان گفت ظرفیت تصفیه‌خانه‌های فاضلاب تهران در ۴ سال گذشته دو برابر شده و از مجموع ۵۰۰ هزار مترمکعب به ۹۰۰ هزار مترمکعب رسید.

 

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب تهران گفت: مدیریت آب تهران باید به سمت هوش مصنوعی برود و ما در حال مذاکره برای جذب سرمایه‌گذاری ۱۰۰ میلیون یورویی جهت اجرای طرح اسکادا تهران هستیم و تاکنون نیز برای جذب آن با ۱۱ شرکت خارجی مذاکرات جدی صورت گرفته است.