اصلاح ۱۶۰۰ متر شبکه آبرسانی در فریدونکنار

اصلاح ۱۶۰۰ متر شبکه آبرسانی در فریدونکنار مدیر امور آبفاشهری فریدونکنار گفت: طی ۶ ماهه نخست امسال، ۱۶۰۰ متر اصلاح و توسعه شبکه آبرسانی در این شهر انجام شد. به گزارش مناقصه‌مزایده به نقل از روابط‌عمومی شرکت آبفاشهری مازندران، جعفرجعفرنیا، با اشاره به رفع ۲۰۰ مورد حوادث و اتفاقات در بخش شبکه توزیع و انشعاب […]

اصلاح ۱۶۰۰ متر شبکه آبرسانی در فریدونکنار

مدیر امور آبفاشهری فریدونکنار گفت: طی ۶ ماهه نخست امسال، ۱۶۰۰ متر اصلاح و توسعه شبکه آبرسانی در این شهر انجام شد.

به گزارش مناقصه‌مزایده به نقل از روابط‌عمومی شرکت آبفاشهری مازندران، جعفرجعفرنیا، با اشاره به رفع ۲۰۰ مورد حوادث و اتفاقات در بخش شبکه توزیع و انشعاب آب افزود: در ۶ماهه نخست امسال نسبت به نصب ۱۷۰ انشعاب جدید اقدام شد.

وی، به تعویض ۲۰۰ کنتور خراب مشترکین در این شهر اشاره و تصریح‌کرد: طی این مدت دو حلقه چاه در محور درویش‌خیل بازسازی و یک دستگاه کلرسنج و کدورت‌سنج در مسیر خط انتقال این منطقه نصب شد.

 

مدیر امور آبفاشهری فریدونکنار، اسیدشویی و بهسازی چاه شماره ۷، تهیه، تعمیر و نصب ۴ دستگاه دیزل ژنراتور در منابع تأمین آب شرب، آبرسانی به مشترکین از طریق تانکرهای سیار در ایام تابستان و پیک مصرف که به دلیل حضور مسافران در شهر، مشترکین با افت فشار آب مواجه می‌شوند و نیز دریافت پروانه ساختمانی برای تمامی تأسیسات و ساختمان‌های موجود و در حال احداث امور را از دیگر اقدامات صورت گرفته در این امور عنوان کرد.