اعتبار بخشی به جایگاه پالایشگاه هاشمی نژاد با فعالیت های مالی

اعتبار بخشی به جایگاه پالایشگاه هاشمی نژاد با  فعالیت های مالی به مناسبت هفته حسابدار، کارکنان امور مالی با مدیرعامل شرکت پالایش گاز شهید هاشمی نژاد دیدار کردند. به گزارش مناقصه مزایده به نقل از روابط عمومی شرکت پالایش گاز شهید هاشمی نژاد، سید مجید منبتی با تبریک هفته حسابداری به کارکنان پرتلاش امور مالی […]

اعتبار بخشی به جایگاه پالایشگاه هاشمی نژاد با  فعالیت های مالی

به مناسبت هفته حسابدار، کارکنان امور مالی با مدیرعامل شرکت پالایش گاز شهید هاشمی نژاد دیدار کردند.

به گزارش مناقصه مزایده به نقل از روابط عمومی شرکت پالایش گاز شهید هاشمی نژاد، سید مجید منبتی با تبریک هفته حسابداری به کارکنان پرتلاش امور مالی گفت: حسابداری امروز محور توسعه حوزه کسب و کار است.

وی اظهارداشت: فعالیت هایی که در حوزه امور مالی پالایشگاه صورت می گیرد و تاثیراتی که این واحد دارد باعث اعتبار بخشیدن به جایگاه این مجتمع گازی می شود.

این مقام مسئول با اشاره به توجه و دقت کارکنان واحد امور مالی در کنترل اسناد مالی شرکت و پاسخ گویی به دستگاه های نظارتی افزود: پاک‌دستی و سلامت مالی مهمترین اصل در کارکرد مدیران و کارکنان دستگاه‌ها است و خوشبختانه شاهد همسویی و تطبیق قوانین در امور مالی هستیم.

مدیرعامل شرکت پالایش گاز شهید هاشمی نژاد در پایان بر ارائه تحلیل فضای کسب و کار در آینده و شاف سازی پرداخت ها در سطح سازمان تاکید کرد.

 

گفتنی است: در تقویم سال ۱۴ تا ۲۱ آذرماه به عنوان هفته حسابداری نامگذاری شده است.