تجاری‌سازی طرح‌های پژوهشی در صنعت نفت

    مدیر پژوهش و فن‌آوری شرکت ملی نفت ایران، تجاری‌سازی طرح‌های پژوهشی را یکی از برنامه‌های مهم این شرکت دانست و گفت: باید به سمت تولید ثروت از طریق علم و فن‌آوری حرکت کرد. به گزارش شانا، ابراهیم طالقانی با بیان این که جوانان سربازان آینده تفکر شهید تندگویان هستند و باید تفکرشان در […]

 

 

مدیر پژوهش و فن‌آوری شرکت ملی نفت ایران، تجاری‌سازی طرح‌های پژوهشی را یکی از برنامه‌های مهم این شرکت دانست و گفت: باید به سمت تولید ثروت از طریق علم و فن‌آوری حرکت کرد.

به گزارش شانا، ابراهیم طالقانی با بیان این که جوانان سربازان آینده تفکر شهید تندگویان هستند و باید تفکرشان در جوانان ترویج شود، اظهار کرد: یکی از بندهای اقتصاد مقاومتی، دانش‌بنیان کردن اقدام‌ها و برنامه‌ها در کشور است که باید در این راستا حرکت کنیم.

وی با اشاره به تلاش صنعت نفت برای استفاده از حوزه دانشگاه و مراکز تحقیقاتی در برنامه‌های عملیاتی، بیان کرد: توسعه فن‌آوری باید به صورت مهارت محور و دانش محور انجام شود تا انتقال فن‌آوری صورت گیرد.

، مدیر پژوهش و فن‌آوری شرکت ملی نفت ایران با بیان این که باید به سمت تولید ثروت از طریق علم و فن‌آوری حرکت کرد، تصریح کرد: تجاری‌سازی طرح‌های پژوهشی یکی از برنامه‌های مهم است که باید دنبال شود.

 

وی از اجرای طرح‌های کلان نفت با قراردادهای میدان محور با دانشگاه‌ها و شرکت‌های دانش بنیان خبر داد و گفت: باید تلاش کنیم که به خودکفایی علمی دست یابیم.