آغاز افزایش نظارت بر جایگاه‌های عرضه سوخت پایتخت

آغاز افزایش نظارت بر جایگاه‌های عرضه سوخت پایتخت نظارت و کنترل بر جایگاه‌ها به منظور توزیع و عرضه مطلوب سوخت، از پانزدهم اسفندماه تا پایان تعطیلات نوروزی شدت بیش‌تری می‌گیرد. به گزارش مناقصه‌مزایده به نقل از وزارت نفت، کرامت ویس‌کرمی، مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه تهران گفت: این نظارت و کنترل هم از […]

آغاز افزایش نظارت بر جایگاه‌های عرضه سوخت پایتخت

نظارت و کنترل بر جایگاه‌ها به منظور توزیع و عرضه مطلوب سوخت، از پانزدهم اسفندماه تا پایان تعطیلات نوروزی شدت بیش‌تری می‌گیرد.

به گزارش مناقصه‌مزایده به نقل از وزارت نفت، کرامت ویس‌کرمی، مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه تهران گفت: این نظارت و کنترل هم از سوی مالکان و متصدیان جایگاه و هم از سوی گروه‌های نظارتی ویژه شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی انجام می‌شود.

وی همچنین درباره عرضه سوخت در ایام نوروز تصریح‌کرد: در ایام نوروز که به دلیل ازدیاد سفرهای مردم در سطح کشور تردد بسیار بالایی انجام می‌شود، شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه تهران باید به‌طور مطلوب و پایدار سوخت‌رسانی کند.

به گفته وی، گشت‌های ویژه‌ای شامل گروه کنترل کیفی، کنترل کمی، سامانه هوشمند سوخت، HSE و… در مرکز و نواحی مختلف استان تشکیل می‌شود که به‌طور روزانه از نیمه اسفند تا پایان تعطیلات از جایگاه‌های عرضه سوخت بازدید می‌کنند.

ویس‌کرمی با بیان این‌که این گروه‌ها به‌طور روزانه بر جایگاه‌ها در نقاط مختلف استان نظارت می‌کنند، تأکیدکرد: همچنین در اسفندماه تعداد نفتکش‌های جاده‌پیما را برای توزیع سوخت افزایش می‌دهیم.

وی با اشاره به این‌که پیک مصرف فرآورده به‌طور معمول در روزهای پایانی سال و روز دوازدهم فروردین هر سال است، افزود: پارسال میانگین مصرف بنزین استان تهران ۱۴,۵میلیون لیتر در روز بود که روز دوازدهم فروردین و روزهای آخر اسفند به ۲۰میلیون لیتر هم رسیده بود.

به گفته وی، با توجه به افزایش ۶درصدی میانگین مصرف بنزین در سال‌جاری، امسال ممکن است پیک مصرف به ۲۱میلیون‌لیتر در روز هم برسد.

عملکرد منطقه تهران در سال‌۹۶ مطلوب بود

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه تهران گفت: در سال‌۹۶ توانستیم سوخت‌رسانی مطلوب و مناسبی را که هدف نهایی شرکت است به نحو شایسته‌ای انجام دهیم.

کرمی با بیان این‌که مأموریت اصلی ما در سوخت‌رسانی مطلوب به همه بخش‌های مصرف خلاصه می‌شود، به دو مورد از شاخص‌‌ترین اقدام‌های انجام شده این منطقه در سال۹۶ اشاره کرد و گفت: زلزله تهران و برف و سرمای شدید هوا سبب شد مصرف سوخت در استان تهران بالا برود و این موضوع فعالیت‌های شرکت را افزایش داد.