شرکت‌های ایرانی برای عراق تجهیزات LPG می‌سازند

شرکت‌های ایرانی برای عراق تجهیزات LPG می‌سازند دبیر اتاق مشترک ایران و عراق از امضای توافقنامه‌ای بین ایران و عراق در زمینه تجهیز امکانات ال‌پی‌جی طرف عراقی خبر داد. به گزارش ایسنا، سیدحمیدحسینی با اعلام خبر فوق افزود: براساس این توافقنامه قرار است شرکت‌های ایرانی در زمینه تجهیز امکانات ال‌پی‌جی به طرف عراقی کمک کنند. […]

شرکت‌های ایرانی برای عراق تجهیزات LPG می‌سازند

دبیر اتاق مشترک ایران و عراق از امضای توافقنامه‌ای بین ایران و عراق در زمینه تجهیز امکانات ال‌پی‌جی طرف عراقی خبر داد.

به گزارش ایسنا، سیدحمیدحسینی با اعلام خبر فوق افزود: براساس این توافقنامه قرار است شرکت‌های ایرانی در زمینه تجهیز امکانات ال‌پی‌جی به طرف عراقی کمک کنند. این همکاری در زمینه‌های مختلف از جمله توزیع، مجهز کردن خودرو‌ها و در زمینه مجتمع‌های بیمارستانی و مسکونی است.

وی با بیان این‌که در حال حاضر عراقی‌‌ها ال‌پی‌جی را از طریق کپسول استفاده می‌کنند، افزود: براساس این توافقنامه شرکت‌های ایرانی به عراقی‌‌ها کمک می‌کند به جای این‌که در مجتمع‌های مسکونی، خودرو‌ها و… از کپسول ال‌پی‌جی استفاده کنند از مخزن ال‌پی‌جی استفاده کنند.

دبیر اتاق مشترک ایران و عراق با تأکید بر این‌که شرکت‌های ایرانی مطابق با نیاز عراقی‌‌ها مخزن خواهند ساخت، اظهارکرد: این توافق بین شرکت گاز مایع بصره و شرکت بوتان ایران امضا شده و قرار است طرف عراقی تا قبل از عید برای بازدید از کارخانه‌های ما به ایران بیایند.