ارسال روزانه ۱۰میلیون لیتر سوخت به کشتی‌‌ها

ارسال روزانه ۱۰میلیون لیتر سوخت به کشتی‌‌ها   سخنگوی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی گفت: نرخ سوخت برای کشتی، نفتکش‌‌ها و شناورهایی که در آب‌های داخلی رفت و آمد می‌کنند، لیتری ۳۰۰تومان است و کشتی‌های بانکر نیز با نرخ‌های بین‌المللی و به صورت هفتگی اعلام می‌شود. به گزارش ایلنا، فاطمه‌کاهی درباره میزان سوخت ارسالی به […]

ارسال روزانه ۱۰میلیون لیتر سوخت به کشتی‌‌ها

 

سخنگوی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی گفت: نرخ سوخت برای کشتی، نفتکش‌‌ها و شناورهایی که در آب‌های داخلی رفت و آمد می‌کنند، لیتری ۳۰۰تومان است و کشتی‌های بانکر نیز با نرخ‌های بین‌المللی و به صورت هفتگی اعلام می‌شود.

به گزارش ایلنا، فاطمه‌کاهی درباره میزان سوخت ارسالی به کشتی و نفتکش‌‌ها اظهارداشت: ما روزانه ۸ تا ۱۰میلیون‌لیتر نفت کوره به کشتی‌های بانکر و یک میلیون لیتر نیز نفت گاز برای شناورهایی که در آب‌های داخلی تردد می‌کنند، ارسال می‌کنیم.

وی افزود: نرخ سوخت برای کشتی، نفتکش‌‌ها و شناورهایی که در آب‌های داخلی رفت و آمد می‌کنند، لیتری ۳۰۰تومان است و کشتی‌های بانکر نیز با نرخ‌های بین‌المللی و به صورت هفتگی اعلام می‌شود.

سخنگوی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی همچنین افزایش قیمت سوخت کشتی‌‌ها را تکذیب کرد و گفت: قیمت‌ها طبق روال قبلی است، برای شناور‌ها و کشتی‌های داخل آب‌های سرزمینی با نرخ ۳۰۰تومان و در آب‌های بین‌المللی نیز هفتگی تعیین می‌شود.