حضور شرکت‌های ایرانی در مناقصات حفاری عراق

در مراسم امضای یک تفاهمنامه نفتی مطرح شد حضور شرکت‌های ایرانی در مناقصات حفاری عراق مدیرعامل شرکت ملی حفاری ایران در حاشیه امضای تفاهمنامه در قالب EPC و EPD با گروه انرژی دانا از حضور شرکت‌های ایرانی در مناقصات حفاری خبر داد. به گزارش مناقصه‌مزایده به نقل از وزارت نفت، این تفاهمنامه در دومین روز […]

در مراسم امضای یک تفاهمنامه نفتی مطرح شد

حضور شرکت‌های ایرانی در مناقصات حفاری عراق

مدیرعامل شرکت ملی حفاری ایران در حاشیه امضای تفاهمنامه در قالب EPC و EPD با گروه انرژی دانا از حضور شرکت‌های ایرانی در مناقصات حفاری خبر داد.

به گزارش مناقصه‌مزایده به نقل از وزارت نفت، این تفاهمنامه در دومین روز کنگره و نمایشگاه بین‌المللی اکتشاف و تولید و پنجمین کنگره و نمایشگاه بین‌المللی صنعت حفاری ایران بین سپهرسپهری، مدیرعامل شرکت ملی حفاری ایران و محمدایروانی، مدیرعامل و رییس هیأت مدیره گروه انرژی دانا امضا شد.

سپهرسپهری، مدیرعامل شرکت ملی حفاری ایران در حاشیه امضای این تفاهمنامه گفت: شرکت ملی حفاری ایران تصمیم گرفته است به صورت جدی بازارهای خود را در داخل و خارج از ایران توسعه دهد که به همین منظور این تفاهمنامه امضا شد.

وی با بیان این که هم‌اکنون ظرفیت‌های همکاری در داخل و خارج از کشور از سوی شرکت ملی حفاری ایران شناسایی شده است، افزود: براساس این تفاهمنامه، چنانچه شرکت ملی حفاری ایران به منظور توسعه میدان‌ها با شرکت ملی نفت ایران یا در اجرای دیگر پروژه‌ها قراردادی را امضا کند با مشارکت شرکت انرژی دانا به اجرای این پروژه‌ها بپردازد.

مدیرعامل شرکت ملی حفاری ایران ادامه‌داد: تفاهمنامه امضا شده دوساله و به منظور همکاری در زمینه انتقال خدمات فنی و مهندسی و همچنین تأمین دکل و کالا است.

وی با اشاره به حضور شرکت ملی حفاری ایران در مناقصه‌های حفاری عراق ادامه‌داد: چنانچه در مناقصه‌های حفاری این کشور برنده شویم، از مشارکت شرکت انرژی دانا در اجرای پروژه‌ها بهره خواهیم برد.

سپهری افزود: با توجه به مذاکرات انجام شده، اوایل سال۱۳۹۷ نیز به عمان سفر و ظرفیت‌های حضور در این شرکت را نیز بررسی می‌کنیم.