شرکت گاز باید به مرحله‌ جهانی شدن برسد

شرکت گاز باید به مرحله‌ جهانی شدن برسد وزیر پیشین صنعت، معدن و تجارت در جمع مدیران شرکت ملی گاز گفت: معتقدم که خطوط انتقال گاز باید به همه کشورهای همسایه ایران متصل شود و شرکت ملی گاز ایران به مرحله‌ جهانی شدن برسد. به گزارش مناقصه‌مزایده به نقل از شرکت ملی گاز، محمدرضانعمت‌زاده، در […]

شرکت گاز باید به مرحله‌ جهانی شدن برسد

وزیر پیشین صنعت، معدن و تجارت در جمع مدیران شرکت ملی گاز گفت: معتقدم که خطوط انتقال گاز باید به همه کشورهای همسایه ایران متصل شود و شرکت ملی گاز ایران به مرحله‌ جهانی شدن برسد.

به گزارش مناقصه‌مزایده به نقل از شرکت ملی گاز، محمدرضانعمت‌زاده، در جمع مدیران شرکت گاز گفت: ایران دارای نخستین ذخایر گازی جهان است و شرکت ملی گاز با مجموعه‌ای ۴۰هزار نفری که هر کدام دارای قابلیت‌های فراوانی هستند و مسؤولیت خطیری در فرآورش و توزیع این نعمت الهی دارند، باید در صحنه بین‌المللی حضوری پررنگ‌تر و فعال‌تر داشته باشد.

وی افزود: در وجود یکایک انسان‌ها قابلیت‌های بسیاری وجود دارد که با شکوفا کردن این قابلیت‌ها، می‌توان جهان را متحول کرد. ۹۵درصد از دلایل موفق نشدن مدیران این است که نخواستیم به آن نتیجه‌ای که جزو اهداف از پیش طراحی شده بود، برسیم. به‌عنوان مثال اگر ما می‌خواهیم شرکتی در تراز جهانی داشته باشم، باید بدانیم که می‌توانیم، زیرا افراد مستعد و توانمند زیادی داریم که می‌توانند در رسیدن به این مهم، ما را یاری کنند.

نعمت‌زاده افزود: ۹۷درصد کارکنان ما کارآمد هستند و باید از آنها کار و تلاش هدفمند مطالبه کرد. ما اگر از مجموعه‌ای که در آن مسؤولیتی داریم کار دقیق بخواهیم، بدون شک مجموعه آن کار را انجام می‌دهد. پس ما باید بتوانیم از ظرفیت‌هایی که هرکدام از کارکنان دارند، به‌خوبی استفاده کنیم.

وی با بیان این که برای یک مدیر، کسب تجربه و آموزش برای رسیدن به موفقیت بسیار حایز اهمیت است، گفت: یک مدیر برای رسیدن به موفقیت باید عاشق یادگیری باشد و از آن لذت ببرد و در هر جایگاهی که هست باید از تجربه دیگران برای پیشرفت در کار و زندگی استفاده کند.