آمادگی مناطق قم، گلستان و زنجان برای سوخت‌رسانی

آمادگی مناطق قم، گلستان و زنجان برای سوخت‌رسانی مدیران شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی مناطق قم، گلستان و زنجان، آمادگی خود را برای ارایه خدمات به مسافران نوروزی اعلام کردند. به گزارش مناقصه‌مزایده به نقل از وزارت نفت، محسن وزارتی، مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه قم گفت: بعد از تشکیل جلسات متعدد تسهیلات […]

آمادگی مناطق قم، گلستان و زنجان برای سوخت‌رسانی

مدیران شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی مناطق قم، گلستان و زنجان، آمادگی خود را برای ارایه خدمات به مسافران نوروزی اعلام کردند.

به گزارش مناقصه‌مزایده به نقل از وزارت نفت، محسن وزارتی، مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه قم گفت: بعد از تشکیل جلسات متعدد تسهیلات سفر، برنامه‌ریزی‌های لازم درباره سوخت‌رسانی مستمر و بدون وقفه در ایام نوروز انجام شد.

وزارتی ادامه داد: استان قم با توجه به این که محور مواصلاتی ۱۸استان کشور است و همچنین با توجه به وجود حرم مطهر حضرت فاطمه‌معصومه(س)، مسجد مقدس جمکران و اماکن زیارتی و سیاحتی، در ایام تعطیلات به ویژه نوروز یکی از پررفت‌وآمد‌‌ترین شهرهای زائرپذیر کشور است، از این رو وظیفه دارد با تلاش مضاعف، بهترین خدمات را به صورت مستمر به هموطنان عزیز ارایه دهد.

وزارتی اعلام کرد: استان قم دارای ۷۴ نقطه عرضه سوخت مایع و CNG شامل ۵۰جایگاه عرضه سوخت تک و دومنظوره، ۶ جایگاه عرضه بنزین کوچک و ۱۸جایگاه CNG تکمنظوره است که براساس هماهنگی‌های انجام شده با مدیران جایگاه‌ها و نظارت مستمر در این خصوص، همه آنها در حالت فعال مشغول سوخت‌رسانی هستند.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه قم از طرح کنترل و نظارت به منظور بررسی وضع ارایه خدمات از لحاظ کمی، کیفی، فنی و خدمات عمومی، از ۲۶اسفند ماه تا ۱۷ فروردین سال۹۷ خبر داد و گفت: ۱۴گروه از کارشناسان واحدهای مختلف شرکت در این طرح حضور مستمر خواهند داشت.

 

در نشست مشترک مسؤولان شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه گلستان با مدیران و مالکان جایگاه‌های عرضه سوخت این استان، سرپرست منطقه از آمادگی این شرکت برای سوخت‌رسانی مطلوب به مسافران نوروزی خبر داد.

در این نشست که به منظور هماهنگی و آماده‌سازی مجاری عرضه استان برگزار شد، حمدا…حبیبی، سرپرست شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه گلستان ضمن قدردانی از تلاش مالکان و مدیران جایگاه‌ها و همه زحمتکشان عرصه سوخت‌رسانی، گفت: به یاری خداوند متعال و کوشش شبانه‌روزی شما عزیزان، سوخت‌رسانی در فصل سرما در همه زمینه‌ها به بهترین نحو و با بالا‌‌ترین کیفیت انجام شد.

وی افزود: با برنامه‌ریزی‌های انجام شده و ذخیره‌سازی مناسب انواع فرآورده‌های نفتی در انبارهای نفت استان، شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه گلستان آمادگی کامل برای عرضه و توزیع در ایام پایانی سال و تعطیلات نوروزی سال۹۷ را دارد و همه امکانات در اختیار را به‌کار می‌گیرد تا بهترین شرایط را برای سوخت‌رسانی مطلوب و رضایتمندی مردم شریف استان و مسافران و زائران حضرت ثامن‌الحجج (ع) فراهم کند.

حبیبی بیان کرد: هم‌اکنون ۱۳۰جایگاه عرضه سوخت (۷۲جایگاه عرضه فرآورده مایع و ۵۸ جایگاه CNG) با پراکندگی مناسب در استان فعال و آماده خدمات‌رسانی به هموطنان است.

در این نشست علیرضاراجی، معاون بازرگانی منطقه گلستان به طرح «نظارت بر عرضه مطلوب سوخت» اشاره کرد و افزود: همکاران و کارشناسان شرکت ملی پخش منطقه گلستان در واحدهای مختلف به صورت شبانه‌روزی بر نحوه فعالیت‌های جایگاه‌ها و کیفیت و کمیت فرآورده‌های نفتی عرضه شده در قالب گروه‌های بازرسی، نظارت ویژه و مستمر خواهند داشت.

وی ضمن تأکید بر تکریم شایسته مراجعان به جایگاه‌ها، از همه مدیران و متصدیان جایگاه‌ها خواست با خرید به‌موقع فرآورده‌های نفتی و انجام برنامه‌ریزی‌های لازم، آماده پاسخگویی به افزایش عرضه بنزین و سوخت‌رسانی مناسب باشند.

بازدید از مجاری عرضه استان زنجان با اولویت جایگاه‌های پرتردد

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه زنجان نیز از آغاز مرحله نخست طرح کنترل و نظارت بر جایگاه‌های عرضه سوخت این استان خبر داد و گفت: بازرسی از جایگاه‌های استان با اولویت جایگاه‌های پرتردد و با اعزام نفرات عملیاتی و روابط‌عمومی در حال انجام است.

محمود آقامحمدیان ضمن اشاره به تحقق مطلوب سوخت‌رسانی و جلب رضایت مردم شریف و مسافران نوروزی عنوان کرد: با توجه به در پیش بودن تعطیلات نوروز و افزایش تردد مسافران و به منظور کسب آمادگی لازم با توجه به فرصت باقیمانده تا آغاز تعطیلات، ضروری است همه امکانات و منابع جایگاه‌ها آماده‌ شود.