برگزاری نمایشگاه بین‌المللی صنعت گاز ارزیابی می‌شود

برگزاری نمایشگاه بین‌المللی صنعت گاز ارزیابی می‌شود رییس روابط‌عمومی شرکت ملی گاز ایران گفت: فعلاً در حال ارزیابی برگزاری نمایشگاه بین‌المللی صنعت گاز در تهران هستیم. به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، عباس‌اعظمی، رییس روابط‌عمومی شرکت ملی گاز ایران اظهار کرد: طبق اطلاعات موجود، بخشی، متقاضی برگزاری نمایشگاه بین‌المللی صنعت نفت و گاز در تهران شده […]

برگزاری نمایشگاه بین‌المللی صنعت گاز ارزیابی می‌شود

رییس روابط‌عمومی شرکت ملی گاز ایران گفت: فعلاً در حال ارزیابی برگزاری نمایشگاه بین‌المللی صنعت گاز در تهران هستیم.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، عباس‌اعظمی، رییس روابط‌عمومی شرکت ملی گاز ایران اظهار کرد: طبق اطلاعات موجود، بخشی، متقاضی برگزاری نمایشگاه بین‌المللی صنعت نفت و گاز در تهران شده است. برای تحقق این امر در ابتدا باید با وزارت نفت مکاتباتی صورت بگیرد و وزارت نفت مجوز لازم را صادر کند.

وی در ادامه با بیان این‌که درمورد نمایشگاه مربوط به گاز، فعلاً این در خواست در حال مکاتبه است، گفت: ما در حال ارزیابی برگزاری یا عدم برگزاری این نمایشگاه هستیم. همچنین باید صلاحیت شرکت‌های حاضر در این نمایشگاه بررسی و تأیید شود.

رییس روابط‌عمومی شرکت ملی گاز ایران بیان کرد: اخبار مطرح شده در فضای مجازی مبنی بر برگزاری این نمایشگاه مورد تأیید ما نیست.

گفتنی است؛ در فضای مجازی، خبر میزبانی تهران برای برگزاری اولین نمایشگاه بین‌المللی صنعت گاز ایران پخش شده است. در این اخبار آمده است که برای اولین بار در تاریخ صنعت نفت و گاز و البته صنعت نمایشگاهی کشور، نمایشگاه بین‌المللی گاز ایران در شهریور ماه سال۱۳۹۷ برگزار خواهد شد. براساس تقویم اعلام شده، شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی شهر آفتاب در تاریخ ۱۰ تا ۱۳ شهریور ماه پذیرای این رویداد مهم بین‌المللی است. این نمایشگاه تحت عنوان انگلیسی ۱st Iran Gas Show (IRGS 2018) قرار است بزرگان صنعت گاز جهان را در تهران گرد هم آورد.