مدیرعامل جدید شرکت صنایع پتروشیمی خلیج‌فارس انتخاب شد

مدیرعامل جدید شرکت صنایع پتروشیمی خلیج‌فارس انتخاب شد طی حکمی از سوی رییس هیأت مدیره شرکت صنایع پتروشیمی خلیج‌فارس جعفرربیعی به عنوان مدیرعامل شرکت صنایع پتروشیمی خلیج‌فارس منصوب شد. به گزارش مناقصه‌مزایده به نقل از روابط‌عمومی و امور بین‌الملل هلدینگ خلیج‌فارس در متن حکم رییس هیأت مدیره خطاب به جعفرربیعی آمده است: به استناد دویست […]

مدیرعامل جدید شرکت صنایع پتروشیمی خلیج‌فارس انتخاب شد

طی حکمی از سوی رییس هیأت مدیره شرکت صنایع پتروشیمی خلیج‌فارس جعفرربیعی به عنوان مدیرعامل شرکت صنایع پتروشیمی خلیج‌فارس منصوب شد.

به گزارش مناقصه‌مزایده به نقل از روابط‌عمومی و امور بین‌الملل هلدینگ خلیج‌فارس در متن حکم رییس هیأت مدیره خطاب به جعفرربیعی آمده است:

به استناد دویست و سومین جلسه هیأت مدیره شرکت صنایع پتروشیمی خلیج‌فارس مورخ ۱۹/۱۲/۹۶ و نظر به سوابق و تجارب ارزنده جنابعالی بدینوسیله به سمت مدیرعامل شرکت صنایع پتروشیمی خلیج‌فارس منصوب می‌شوید.

امید است با استعانت از پروردگار متعال و استفاده بهینه از تمام منابع و توانمندی‌های موجود در ایفای وظایف محوله و تحقق اهداف عالیه شرکت موفق باشید ضمنا ً بدینوسیله از خدمات ارزشمند جناب آقای عادل‌نژاد‌سلیم در مدت تصدی مسؤولیت فوق تقدیر و تشکر نموده و برای ایشان آرزوی توفیق روزافزون دارم.