پالایشگاه گاز شهید هاشمی‌نژاد پژوهشگاه خودباوری و ساخت داخل است

پالایشگاه گاز شهید هاشمی‌نژاد پژوهشگاه خودباوری و ساخت داخل است مدیرعامل اسبق شرکت پالایش گاز شهید هاشمی‌نژاد گفت: این مجتمع گازی دانشگاه، پژوهشگاه عالی علم و اخلاق، درس و تجربه است. به گزارش مناقصه‌مزایده به نقل از روابط‌عمومی شرکت پالایش گاز شهید هاشمی‌نژاد، مسعود حسنی در نخستین جلسه میثاق سال ۹۷ این پالایشگاه با بیان […]

پالایشگاه گاز شهید هاشمی‌نژاد پژوهشگاه خودباوری و ساخت داخل است

مدیرعامل اسبق شرکت پالایش گاز شهید هاشمی‌نژاد گفت: این مجتمع گازی دانشگاه، پژوهشگاه عالی علم و اخلاق، درس و تجربه است.

به گزارش مناقصه‌مزایده به نقل از روابط‌عمومی شرکت پالایش گاز شهید هاشمی‌نژاد، مسعود حسنی در نخستین جلسه میثاق سال ۹۷ این پالایشگاه با بیان مطلب فوق افزود: در طول سالیان خدمت در این پالایشگاه، شاهد تلاش‌های بی‌وقفه مدیران و کارکنان متخصص و متدین در راه خدمت به مردم و اعتلای نظام اسلامی بودم.

وی افزود: مدیرانی که در طول سالیان گذشته دوران خدمت خود را در پالایشگاه گاز شهید هاشمی‌نژاد گذرانده‌اند، اکنون در سایر مناطق، پالایشگاه و صنعت گاز در حال خدمت به نظام اسلامی و انتقال تجربیات خود به نسل جوان هستند.

حسنی تصریح کرد: پالایشگاه گاز شهید هاشمی‌نژاد مظهر خودباوری، خوداتکایی و ساخت داخل در کل کشور به خصوص صنعت عظیم نفت و گاز است و تمامی کارکنان و مدیران خدوم این پالایشگاه، الگوی تمام صنعت نفت هستند.

وی اضافه‌کرد: خوشبختانه با برنامه‌ریزی هدفمند مدیران مبحث مسؤولیت اجتماعی در این خطه مرزی رونق گرفته و منشأ خیر و برکت برای منطقه شده است و این مجتمع گازی توجه ویژه‌ای به ذی‌نفعان کرده است و امروز پالایشگاه گاز شهید هاشمی‌نژاد از سرآمد‌ترین مجتمع گازی کشور به شمار می‌رود.

گفتنی است: مهندس حسنی از سال ۶۲ در صنعت نفت، کار و فعالیت خالصانه خود را آغاز کرد و در این سال‌ها پایه‌گذار بسیاری از اقدامات ارزشمند و ماندگار بوده است و وی طی دو دوره، سکان مدیریت پالایشگاه گاز شهید هاشمی‌نژاد را عهده‌دار بوده است.