تخصیص بودجه دولتی به نیروگاه زباله‌سوز ساری

تخصیص بودجه دولتی به نیروگاه زباله‌سوز ساری نشست شهردار ساری با مشاوران و پیمانکاران پروژه نیروگاه زباله‌سوز با حضور محمدی‌تاکامی، مدیرکل امور شهری استانداری، مدینه رییس شورای اسلامی شهر ساری، نقیبی رییس کمیسیون فنی عمرانی شورای اسلامی شهر و مسؤولان مربوطه در دفتر شهردار ساری برگزار شد. به گزارش مناقصه‌مزایده روابط‌عمومی و امور بین‌الملل شهرداری […]

تخصیص بودجه دولتی به نیروگاه زباله‌سوز ساری

نشست شهردار ساری با مشاوران و پیمانکاران پروژه نیروگاه زباله‌سوز با حضور محمدی‌تاکامی، مدیرکل امور شهری استانداری، مدینه رییس شورای اسلامی شهر ساری، نقیبی رییس کمیسیون فنی عمرانی شورای اسلامی شهر و مسؤولان مربوطه در دفتر شهردار ساری برگزار شد.

به گزارش مناقصه‌مزایده روابط‌عمومی و امور بین‌الملل شهرداری ساری، مهدی عبوری به تخصیص بودجه از منابع دولتی برای این پروژه اشاره کرده و اظهارداشت: با پیگیری‌هایی که مدیریت شهری انجام داده اختصاص بودجه از منابع دولتی به پروژه نیروگاه زباله‌سوز در دستور کار قرار گرفته و در سال‌جاری اقدام خواهد شد.

وی پیشرفت فیزیکی این پروژه را مطلوب و متناسب با زمان‌بندی اعلام کرد و ادامه‌داد: برای دسترسی آسان‌تر راه‌های ارتباطی به این نیروگاه برنامه‌ریزی صورت گرفته و با همکاری شهرک صنعتی استان اجرایی خواهد شد.

عبوری افزود: دغدغه جدی مدیریت شهری، تأمین منابع تأسیساتی آب و برق بوده که با همکاری ادارات مربوطه مرتفع شد.

شهردار ساری به نصب تجهیزات این نیروگاه زباله‌سوز اشاره کرده و گفت: کارشناسان چینی از خردادماه آینده برای نصب تجهیزات این نیروگاه وارد سایت نیروگاه خواهند شد.

وی ادامه داد: برای اخذ مجوز پروژه نیروگاه زباله‌سوز جلسات متعددی با مسؤولان سازمان محیط‌زیست برگزار و این مجوز اخذ شد.

عبوری با قدردانی از حمایت شورای اسلامی شهر و همکاری سازمان‌ها، ادارات و نهادهای مربوطه در زمینه احداث این پروژه، خاطرنشان‌کرد: شهرداری ساری آماده تعامل و همکاری با مسؤولان ذی‌ربط در راستای تسریع اجرای این پروژه است.

 

 

مدیرکل دفتر شهری و شوراهای استانداری مازندران خاطرنشان‌کرد: با پیگیری‌های صورت گرفته از محل اعتبارات پسماند در سال ۹۷، بودجه دولتی به پروژه نیروگاه زباله‌سوز اختصاص خواهد یافت.