افزایش الکترونیکی درصد قبوض پرداختی گاز در کرمان

افزایش الکترونیکی درصد قبوض پرداختی گاز در کرمان سرپرست شرکت گاز استان کرمان ضمن اعلام افزایش درصد قبوض پرداختی گاز در سال گذشته در استان به صورت الکترونیکی و غیرحضوری گفت: خدمات بانکداری الکترونیکی روز به روز متنوع‌تر و گسترده‌تر می‌شوند که آگاهی و استفاده از امکانات و قابلیت‌های آن که هرکدام از دیدگاه کاربران […]

افزایش الکترونیکی درصد قبوض پرداختی گاز در کرمان

سرپرست شرکت گاز استان کرمان ضمن اعلام افزایش درصد قبوض پرداختی گاز در سال گذشته در استان به صورت الکترونیکی و غیرحضوری گفت: خدمات بانکداری الکترونیکی روز به روز متنوع‌تر و گسترده‌تر می‌شوند که آگاهی و استفاده از امکانات و قابلیت‌های آن که هرکدام از دیدگاه کاربران واجد جذابیت‌ها و ارزش‌های خاص است، امری ضروری و اجتناب‌ناپذیر است. خدمات بانکداری الکترونیک امروزه در اشکال گوناگون و به روش‌های متعددی مانند اینترنت، ارایه انواع خدمات کارت و از طریق تلفن همراه ارایه می‌شود.

به گزارش مناقصه‌مزایده، بیجامی گفت: مشترکین محترم شرکت گاز می‌توانند با ارسال عدد صفر به شماره ۱۰۰۰۳۴۱۱۹۴از لیست خدمات متنوع این شرکت اطلاع پیدا نمایند و قبوض گاز بها خود را نیز به‌صورت ماهانه دریافت نمایند. با توجه به عرصه دولت الکترونیک و تبلیغات سراسری انجام شده بایستی فرهنگ استفاده از مراجعه نکردن مردم به ادارات کاسته و با روش‌های الکترونیکی شامل (ATM، پست، پیامک، اینترنت و اینترانت) پرداخت انجام شود ضرورت ندارد که مشترکین وقت خود را در ترافیک و یا صف طولانی شعب بانک‌ها صرف کنند. بلکه در هر ساعت از شبانه‌روز، در منزل، یا در محل کار و در هر مکان دیگر حتی خارج از محل سکونت خود می‌توانند قبوض گاز خود را پرداخت کرده و دیگر نگران تأخیر و دیرکرد در پرداخت آن نباشند.