نصب پکیج ارتقای کیفی آب در کیاسر

نصب پکیج ارتقای کیفی آب در کیاسر معاون مهندسی توسعه آب و فاضلاب شهری مازندران گفت: به منظور ارتقای کیفی آب استحصالی از چاه‌ها، پکیج ارتقای کیفی آب در کیاسر نصب و راه‌اندازی شد. به گزارش مناقصه‌مزایده به نقل از شرکت آبفاشهری مازندران، پرویز یزدان‌پناه با اعلام خبر بالا افزود: این اقدام در مرحله بهره‌برداری […]

نصب پکیج ارتقای کیفی آب در کیاسر

معاون مهندسی توسعه آب و فاضلاب شهری مازندران گفت: به منظور ارتقای کیفی آب استحصالی از چاه‌ها، پکیج ارتقای کیفی آب در کیاسر نصب و راه‌اندازی شد.

به گزارش مناقصه‌مزایده به نقل از شرکت آبفاشهری مازندران، پرویز یزدان‌پناه با اعلام خبر بالا افزود: این اقدام در مرحله بهره‌برداری آزمایشی قرار دارد.

وی، احداث مخزن ۵۰۰ متر مکعبی، بهسازی چشمه و آبگیر و نیز مطالعه طرح اضطراری تأمین و شبکه و توزیع آب را از دیگر اقدامات پیش‌بینی شده در شهر کیاسر عنوان و تصریح‌کرد: در شهر فریم نیز بهسازی و مهندسی مجدد ایستگاه پمپاژ و ۱۵۰۰ متر اصلاح شبکه در سال‌جاری انجام شده است.

معاون مهندسی توسعه آبفاشهری مازندران با اشاره به اصلاح ۶هزار متر اصلاح شبکه آبرسانی در شهرهای سورک و هولار اظهارداشت: این طرح در راستای کاهش هدررفت و تأمین فشار استاندارد در شبکه انجام می‌شود.

یزدان‌پناه، به طرح‌های آبرسانی در شهر ساری اشاره و تصریح کرد: به منظور ایجاد فشار و آب مورد نیاز زون ۲ در افق طرح، احداث ایستگاه پمپاژ لسانی به اتمام رسیده و مقاوم‌سازی مخزن لسانی در حال اجراست.

وی، با اشاره به احداث خط انتقال به طول ۱۲۰۰ متر از مخزن لسانی به مخزن هوایی با هدف انتقال آب از سد به این مخزن، افزود: بخشی از این طرح در حال اجراست.

یزدان پناه، ادامه‌داد: به منظور پیاده‌سازی شعار اقتصاد مقاومتی و زون‌بندی شبکه و با هدف تأمین آب و فشار مناسب در شبکه توزیع، ۶ مورد گپی در شبکه برطرف و اتصال به خطوط اصلی و اجرای ۱۰۰۰ متر لوله‌گذاری به اتمام رسید و آماده بهره‌برداری است.