ضرورت پوست‎اندازی و جایگزینی سیستم‌های جدید مدیریتی

ضرورت پوست‎اندازی و جایگزینی سیستم‌های جدید مدیریتی مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران بر ضرورت پرورش مدیران توانمند با بهره‎مندی از نوآوری و دانش روز در مرکز توسعه مدیریت صنعت نفت تأکید کرد. به گزارش مناقصه‌مزایده به نقل از وزارت نفت، علی در آیین تودیع محمد دیانت، مدیر پیشین و معارفه فرزین مینو، مدیر جدید مرکز […]

ضرورت پوستاندازی و جایگزینی سیستم‌های جدید مدیریتی

مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران بر ضرورت پرورش مدیران توانمند با بهرهمندی از نوآوری و دانش روز در مرکز توسعه مدیریت صنعت نفت تأکید کرد.

به گزارش مناقصه‌مزایده به نقل از وزارت نفت، علی در آیین تودیع محمد دیانت، مدیر پیشین و معارفه فرزین مینو، مدیر جدید مرکز توسعه مدیریت صنعت نفت، ضمن تقدیر از تلاش‌ها و فعالیتهای انجام شده در این مرکز، گفت: انتظار این است مرکز توسعه مدیریت صنعت نفت با ایمان به ‌کار و برنامه‌ریزی‌های لازم به یک برند مطرح تبدیل شود.

کاردر بر ضرورت پوستاندازی و جایگزینی سیستم‌های جدید مدیریتی در نفت تأکید کرد و افزود: در این مسیر نقش مرکز توسعه مدیریت صنعت نفت بسیار راهبردی است.

معاون وزیر نفت از اچاسای و آموزش به‌عنوان ۲ اولویت شرکت ملی نفت ایران در مسیر توانمندسازی نام برد و افزود: در این مسیر می‌توان با آموزش حرفه‌ای و انتخاب مشاوران قوی به استانداردهای لازم نزدیک شد.

همچنین آیدین‌ختلان، دستیار ارشد وزیر نفت نیز در این مراسم با اشاره به این که مرکز توسعه مدیریت صنعت نفت با فعالیت‌های انجام شده به عنوان یک مرکز حرفه‌ای در کشور شناخته شده است، افزود: اکنون با مقدمات ایجاد شده، یک بستر مناسب برای حرکت رو به جلو در این مرکز فراهم شده است.

وی با بیان این‌که وزیر نفت بر فعالیتهای مرکز توسعه مدیریت صنعت نفت نظارت جدی دارند، افزود: اهتمام وزارت نفت بر حمایت و استمرار فعالیتهای جدی و حرفه‌ای این مرکز است.

ختلان انتصاب آقای مینو را نمونه‌ای دیگر از جوان‌گرایی همراه با شایسته سالاری در صنعت نفت عنوان کرد و از فعالیت‌های آقای دیانت در مدت تصدی این سمت قدردانی کرد.

۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰