اجرای ۵ پروژه گازرسانی در شادگان

اجرای ۵ پروژه گازرسانی در شادگان هم اکنون ۵ پروژه گازرسانی در سطح شهرستان شادگان فعال هستند. رییس اداره گاز شادگان بیان کرد: با اتمام این پروژه‌ها بیش از ۱۳۰۰ انشعاب (علمک) جدید نصب خواهد شد. به گزارش مناقصه‌مزایده، عزت‌ا…‌بهمن‌پور گفت: در حال‌حاضر ۳پروژه شامل ۴۷ کیلومتر خط پایداری روستای بوزی تا گرگر و پروژه‌های […]

اجرای ۵ پروژه گازرسانی در شادگان

هم اکنون ۵ پروژه گازرسانی در سطح شهرستان شادگان فعال هستند.

رییس اداره گاز شادگان بیان کرد: با اتمام این پروژه‌ها بیش از ۱۳۰۰ انشعاب (علمک) جدید نصب خواهد شد.

به گزارش مناقصه‌مزایده، عزت‌ا…‌بهمن‌پور گفت: در حال‌حاضر ۳پروژه شامل ۴۷ کیلومتر خط پایداری روستای بوزی تا گرگر و پروژه‌های ۷۳ و ۸۲ کیلومتر شبکه داخلی روستاهای شادگان و دو پروژه نیز برای نصب مجموعاً تعداد ۱۳۰۰ انشعاب (علمک) و به منظور بهره‌مندی بیش از ۱۵۰۰متقاضی جدید شهرستان شادگان از نعمت گاز طبیعی درحال اجرا هستند .

رییس اداره گاز شادگان در پایان با توجه به زیرساخت‌های خوبی که در زمینه تأمین انرژی پایدار گازطبیعی در شهرستان شادگان ایجاد شده است، اظهار امیدواری کرد: مشترکین محترم گاز طبیعی اصول ایمنی در استفاده صحیح از این نعمت‌الهی را سرلوحه خود قرار دهند.

وی در پایان از سرمایه‌گذاران بخش‌های خصوصی و دولتی نیز دعوت کرد تا نسبت به استفاده از ظرفیت‌های موجود در تولید و اشتغال پایدار جوانان و پویایی اقتصاد منطقه اقدام کنند.