مشارکت نروژی‌ها در صنعت نفت ایران

مشارکت نروژی‌ها در صنعت نفت ایران سفیر نروژ در ایران گفت: شرکت‌های نروژی مصمم به ادامه مشارکت در صنعت نفت ایران و گسترش همکاری‌ها هستند و ما برای پیشرفت آنها همه تلاش خود را به‌کار می‌گیریم. به گزارش شانا، لارس نوردرم ضمن اشاره به سابقه همکاری‌های طولانی‌مدت میان ایران و نروژ در حوزه نفت و […]

مشارکت نروژی‌ها در صنعت نفت ایران

سفیر نروژ در ایران گفت: شرکت‌های نروژی مصمم به ادامه مشارکت در صنعت نفت ایران و گسترش همکاری‌ها هستند و ما برای پیشرفت آنها همه تلاش خود را به‌کار می‌گیریم.

به گزارش شانا، لارس نوردرم ضمن اشاره به سابقه همکاری‌های طولانی‌مدت میان ایران و نروژ در حوزه نفت و گاز عنوان‌کرد: ما به‌طور ویژه همواره حضور پررنگی در صنایع بالادستی ایران داشته‌ایم و تعداد زیادی از شرکت‌های ما از دهه ۹۰ میلادی در ایران مستقر هستند.

وی با ابراز خشنودی از بازگشت بسیاری از شرکت‌های نروژی به بازار ایران به دنبال امضای برجام طی دو سال گذشته افزود: هم‌اکنون بسیاری از شرکت‌های ما در پروژه‌های مختلف صنایع نفت و گاز ایران فعالیت دارند و امروز به بازدید از غرفه‌های تعدادی از آنها خواهم پرداخت.

وی در پاسخ به پرسشی درباره احتمال خروج آمریکا از برجام یادآور شد: اگرچه چالش‌هایی پیشِ روی صنعت نفت ایران قرار دارد، اما از صحبت با شرکت‌های نروژی دریافته‌ام که آنها مصمم به ادامه فعالیت در بازار ایران و گسترش همکاری‌ها هستند و ما نیز همه تلاش خود را برای تقویت بیش از پیش مناسبات و موفقیت شرکت‌های نروژی به‌کار خواهیم گرفت.