نصب داربست معلق در بویلر واحد شماره ۴ بخاریدر نیروگاه شهید رجایی

برای اولین بار  انجام شد؛ نصب داربست معلق در بویلر واحد شماره ۴ بخاریدر نیروگاه شهید رجایی  به منظور انجام تعمیرات در شرایط ارتفاع، داربست معلق در بویلر واحد شماره ۴ بخار نیروگاه شهید رجایی نصب شد. به گزارش مناقصه‌مزایده به نقل از روابط‌عمومی شرکت مدیریت تولید برق شهید رجایی پس از اعلام نشتی بخار […]

برای اولین بار  انجام شد؛

نصب داربست معلق در بویلر واحد شماره ۴ بخاریدر نیروگاه شهید رجایی 

به منظور انجام تعمیرات در شرایط ارتفاع، داربست معلق در بویلر واحد شماره ۴ بخار نیروگاه شهید رجایی نصب شد.

به گزارش مناقصه‌مزایده به نقل از روابط‌عمومی شرکت مدیریت تولید برق شهید رجایی پس از اعلام نشتی بخار در بخشی از دیواره بویلر واحد شماره ۴ بخاری، کارکنان کارگاه تعمیرات بخار نیروگاه با حضور نماینده امور HSE و پس از برقراری شرایط ایمن کار، اقدام به نصب داربست معلق در ارتفاع ۳۶ متری برای انجام عملیات جوشکاری در بویلر این واحد کردند.

پس از نصب داربست معلق در بویلر واحد ۴ بخاری، کارکنان جوشکار معاونت تعمیرات بخار با فعالیت در ارتفاع بالا و در شرایطی که انجام داربست‌بندی و جوشکاری در آن محیط، به سختی انجام می‌شد، در زمان کوتاه، عملیات بازسازی و جوشکاری دیواره معیوب را با موفقیت به پایان رساندند.

این در حالی است که برای نصب معمولی داربست از پایین کوره و در شرایط عادی، حدود یک هفته زمان نیاز بود، اما کارکنان کارگاه و جوشکاران تعمیرات بخار با اجرای این عملیات، زمان انجام تعمیرات را به حداقل ممکن کاهش دادند.

در پایان گزارش آمده است، کارکنان تعمیرات نیروگاه شهید رجایی با در نظر گرفتن اهمیت تولید برق و ضرورت حفظ آمادگی واحدهای سیزده‌گانه، همواره آماده انجام تعمیرات در شرایط مختلف کاری هستند.