حلقه همکاری پژوهشگاه صنعت نفت و دانشگاه رازی تنگ‌تر شد

حلقه همکاری پژوهشگاه صنعت نفت و دانشگاه رازی تنگ‌تر شد پژوهشگاه صنعت نفت و بنیاد علوم کاربردی رازی در حاشیه بیست‌وسومین نمایشگاه بین‌المللی نفت ایران تفاهمنامه همکاری امضا کردند. به گزارش مناقصه‌مزایده، جابر نشاطی، رییس پردیس پژوهش انرژی و محیط‌زیست پژوهشگاه صنعت نفت و ستارنصیری‌زنوز، مدیرعامل بنیاد کاربردی رازی این تفاهم را امضا کردند. نشاطی […]

حلقه همکاری پژوهشگاه صنعت نفت و دانشگاه رازی تنگ‌تر شد

پژوهشگاه صنعت نفت و بنیاد علوم کاربردی رازی در حاشیه بیست‌وسومین نمایشگاه بین‌المللی نفت ایران تفاهمنامه همکاری امضا کردند.

به گزارش مناقصه‌مزایده، جابر نشاطی، رییس پردیس پژوهش انرژی و محیط‌زیست پژوهشگاه صنعت نفت و ستارنصیری‌زنوز، مدیرعامل بنیاد کاربردی رازی این تفاهم را امضا کردند.

نشاطی درباره این تفاهمنامه گفت: پژوهشکده و بنیاد رازی در چند حوزه دارای امکانات خوبی هستند، اما میزان همکاری‌های ما باید افزایش یابد.

وی افزود: این تفاهمنامه به‌طور کلی بر افزایش همکاری‌ها تأکید دارد که امیدواریم از تجربه‌ها و خدمات متقابل یکدیگر بهره‌مند شویم.

در همین حال، نصیری‌زنوز با یادآوری این‌که همکاری بنیاد با پژوهشکده از گذشته شکل گرفته است، تصریح‌کرد: با امضای این تفاهمنامه از همکاری‌های آزمایشگاهی به سمت پژوهش مشترک و تحقیقات موردی نیز حرکت خواهیم کرد.