پوشش فاینانس و لایسنس‌ها در پروژه‌های حفاری توسط کنسرسیوم ایرانی

پوشش فاینانس و لایسنس‌ها در پروژه‌های حفاری توسط کنسرسیوم ایرانی  تفاهمنامه همکاری میان شرکت ملی حفاری ایران و کنسرسیوم ماتریسی فناوری انرژی امضا شد. به گزارش مناقصه‌مزایده، شرکت ملی حفاری ایران و کنسرسیوم ماتریسی فناوری انرژی، تفاهمنامه همکاری امضا کردند. در این یادداشت تفاهم که به امضای سپهر سپهری؛ مدیرعامل شرکت ملی حفاری ایران و […]

پوشش فاینانس و لایسنس‌ها در پروژه‌های حفاری توسط کنسرسیوم ایرانی

 تفاهمنامه همکاری میان شرکت ملی حفاری ایران و کنسرسیوم ماتریسی فناوری انرژی امضا شد.

به گزارش مناقصه‌مزایده، شرکت ملی حفاری ایران و کنسرسیوم ماتریسی فناوری انرژی، تفاهمنامه همکاری امضا کردند.

در این یادداشت تفاهم که به امضای سپهر سپهری؛ مدیرعامل شرکت ملی حفاری ایران و حسین افاضل؛ رییس هیأت مؤسس کنسرسیوم ماتریسی فناوری انرژی رسید، زمینه‌های همکاری مشترک در زمینه ارایه خدمات حفاری در داخل و خارج از کشور مدنظر قرار گرفته است.

سپهری در مراسم امضای این یادداشت تفاهم، از عزم شرکت ملی حفاری ایران برای همکاری مشترک با شرکت‌های توانمند داخلی خبر داد و گفت: امضای تفاهمنامه‌های همکاری با شرکت‌های داخلی گام بزرگی در جهت نیل به این مقصود است.

وی ادامه داد: شرکت ملی حفاری ایران شرکتی قدرتمند در حوزه بالادستی صنایع نفت و گاز است و تنها محدودیت‌هایی در زمینه ارایه فعالیت‌های بالادستی دارد که با توان شرکت‌های داخلی این کمبود‌ها رفع خواهد شد.

رییس هیأت مؤسس کنسرسیوم ماتریسی فناوری انرژی نیز با بیان این‌که این شرکت از توانمندی قابل توجهی در حوزه فعالیت‌های تحت‌الارضی و سطح‌الارضی و خدمات فنی مربوط به حفاری چاه‌های نفت و گاز برخوردار است، گفت: همکاری متقابل با شرکت ملی حفاری ایران فرصت تازه‌ای برای حضور در صنعت حفاری در داخل و خارج از این کشور خواهد بود.

افاضل افزود: این کنسرسیوم توانسته است تا تمامی نیازهای زنجیره تأمین را گردآوری کند، به‌طوری‌که تمامی فعالیت‌های مربوط به اجرا، فاینانس، ارایه لایسنس و بیمه برای اولین بار در سطح صنعت نفت را پوشش می‌دهد.

کنسرسیوم ماتریسی فناوری انرژی متشکل از تعدادی از شرکت‌های سازنده و ارایه‌دهنده خدمات مهندسی حفاری از جمله آکام، فولاد، بارون، سیرجان گستر، دمیکو، فناوران پارسیان و پایوران پارسیان است.