ایرانول روغن موتورهایی با تأییدیه رنو و بنز به بازار عرضه می‌کند

ایرانول روغن موتورهایی با تأییدیه رنو و بنز به بازار عرضه می‌کند   مدیرعامل شرکت نفت ایرانول از عرضه روغن موتورهایی با تأییدیه رنو و بنز به بازار خبر داد. به گزارش مناقصه‌مزایده به نقل از ایرانول، عیسی‌اسحاقی در مراسم تقدیر از عاملین برتر فروش شرکت نفت ایرانول، گفت: شرکت نفت ایرانول در سال حمایت […]

ایرانول روغن موتورهایی با تأییدیه رنو و بنز به بازار عرضه می‌کند

 

مدیرعامل شرکت نفت ایرانول از عرضه روغن موتورهایی با تأییدیه رنو و بنز به بازار خبر داد.

به گزارش مناقصه‌مزایده به نقل از ایرانول، عیسی‌اسحاقی در مراسم تقدیر از عاملین برتر فروش شرکت نفت ایرانول، گفت: شرکت نفت ایرانول در سال حمایت از کالای ایرانی و در راستای افزایش کیفیت علاوه بر تأییدیه‌های خودروسازان مطرح جهانی، ۵محصول جدید طی ماه‌های آینده با سطح کیفی بالا و تأییدیه‌های بنز و رنو به بازار عرضه می‌کند.

اسحاقی اظهارداشت: در سال‌ گذشته با همکاری پتروناس برای نخستین بار در کشور روغن دریایی تولید کردیم و به زودی روغن‌های صنعتی، موتوری و گریس را تولید و به بازار عرضه خواهیم کرد.

مدیرعامل شرکت نفت ایرانول در ادامه به برخی از اقدامات انجام شده در شرکت طی سال گذشته اشاره کرد و گفت: سال ۹۶ یکی از بهترین سال‌های شرکت نفت ایرانول از اول تأسیس تاکنون بوده است و توانستیم رکورد تولید، فروش روغن موتور (با فروش نقدی) و صادرات را بشکنیم و بیش‌ترین رشد فروش روغن موتور و افزایش سهم بازار را به خود اختصاص و خام‌فروشی را ۴۰ درصد کاهش دهیم.

اسحاقی در ادامه با اشاره به پایانه صادراتی با مخازن ۲۵هزار تنی ایرانول در بندر امام، گفت: این مخازن مورد بهره‌برداری قرار گرفته که با این اقدام ذخیره‌سازی محصولات به ۳ برابر افزایش خواهد یافت و انشاا… به زودی افتتاح رسمی خواهد شد.

در ادامه این مراسم کاظمی مدیر بازاریابی، فروش و صادرات شرکت نفت ایرانول نیز توضیحاتی در مورد سیاست‌های فروش این شرکت در سال گذشته و برنامه‌های آینده بیان کرد.