اجرای طرح سنجش میزان رضایتمندی مشترکین شرکت گاز خراسان جنوبی

اجرای طرح سنجش میزان رضایتمندی مشترکین شرکت گاز خراسان جنوبی مدیرعامل شرکت گاز استان خراسان جنوبی از اجرای طرح سنجش میزان رضایتمندی مشترکین خانگی در بخش‌های شهری و روستایی از نحوه ارایه خدمات شرکت گاز استان خراسان جنوبی خبر داد. به گزارش مناقصه‌مزایده به نقل از روابط‌عمومی شرکت گاز خراسان جنوبی، سید محمود هاشمی با […]

اجرای طرح سنجش میزان رضایتمندی مشترکین شرکت گاز خراسان جنوبی

مدیرعامل شرکت گاز استان خراسان جنوبی از اجرای طرح سنجش میزان رضایتمندی مشترکین خانگی در بخش‌های شهری و روستایی از نحوه ارایه خدمات شرکت گاز استان خراسان جنوبی خبر داد.

به گزارش مناقصه‌مزایده به نقل از روابط‌عمومی شرکت گاز خراسان جنوبی، سید محمود هاشمی با اشاره به این‌که یکی از اهداف شرکت گاز استان خراسان‌جنوبی افزایش سطح کیفی خدمات ارایه شده و جلب رضایتمندی مشترکین می‌باشد، اظهار کرد: در کنار توسعه کمی شبکه گازرسانی در استان، افزایش کیفیت خدمت رسانی و رضایتمندی مشترکین نیز از اولویت‌های شرکت گاز استان بوده و در این راستا، اقدامات ارزشمندی اجرایی شده و یا درحال برنامه‌ریزی و اجرا می‌باشد که در این راستا طرح سنجش «میزان رضایتمندی مشترکین خانگی در بخش‌های شهری و روستایی از نحوه ارایه خدمات شرکت گاز استان خراسان جنوبی» انجام شده است .

وی هدف از انجام این طرح را سنجش میزان رضایتمندی مشترکین شرکت گاز از نحوه ارایه خدمات این شرکت دانست و افزود: طرح مذکور به درخواست شرکت گاز استان و اجرای مرکز افکارسنجی دانشجویان ایران (شعبه خراسان‌جنوبی) برگزار شده است.

هاشمی در خصوص اجرای این طرح گفت: طرح نظرسنجی میزان رضایتمندی مشترکین خانگی شهری و روستایی از نحوه ارایه خدمات شرکت گاز استان شهری و روستایی در ۱۰ شهرستان خراسان جنوبی، بخش‌ها و روستاهای تابعه به شیوه نمونه‌گیری خوشه‌ای چند مرحله‌ای اجرا شده است.

وی با اشاره به این‌که این طرح با حجم نمونه ۳۰۰۰ نفر در استان انجام شده، ادامه داد: این طرح نظرسنجی توسط مرکز افکارسنجی دانشجویان ایران (شعبه خراسان‌جنوبی) و از طریق بالغ بر ۲۰ نیروی تحصیل کرده و آموزش‌دیده در قالب تیم‌های شهرستانی انجام شده‌ است.