اتصال ۴۷۰ واحد صنعتی و تولیدی خراسان جنوبی به شبکه گاز

  اتصال ۴۷۰ واحد صنعتی و تولیدی خراسان جنوبی به شبکه گاز مدیرعامل شرکت گاز خراسان جنوبی گفت: تاکنون گازرسانی به ۴۷۰ واحد صنعتی و تولیدی در استان انجام شده که از این تعداد، ۵۶ واحد در سال گذشته به شبکه گاز طبیعی متصل گردیده است. به گزارش مناقصه مز ایده به نقل از روابط‌عمومی […]

 

اتصال ۴۷۰ واحد صنعتی و تولیدی خراسان جنوبی به شبکه گاز

مدیرعامل شرکت گاز خراسان جنوبی گفت: تاکنون گازرسانی به ۴۷۰ واحد صنعتی و تولیدی در استان انجام شده که از این تعداد، ۵۶ واحد در سال گذشته به شبکه گاز طبیعی متصل گردیده است.

به گزارش مناقصه مز ایده به نقل از روابط‌عمومی شرکت گاز خراسان جنوبی،  سیدمحمود هاشمی با اشاره به تلاش‌های انجام شده در راستای توسعه شبکه‌های گازرسانی واحدهای تولیدی و صنعتی اظهارداشت: برنامه شرکت گاز خراسان‌جنوبی برای سال جاری نیز گازرسانی به ۶۰۰ واحد تولیدی و صنعتی دیگر است.

وی با اشاره به مصوبه شورای اقتصاد درباره قدرالسهم خطوط اختصاصی مورد نیاز جهت گازرسانی به واحدهای تولیدی و صنعتی گفت: براساس مفاد آیین‌نامه اجرایی، قدرالسهم خطوط اختصاصی مورد نیاز جهت گازرسانی به واحدهای تولیدی و صنعتی متناسب با میزان سوخت مایع دریافتی در ۳ سال آخر فعالیت هر واحد مشمول اعطای یارانه گردیده که بر همین اساس میزان تخصیص یافته به هر واحد متفاوت بوده و سقف تعهدات موضوع مصوبه ۲۴۰۰ میلیون ریال تعیین شده است.

هاشمی ادامه‌داد: همچنین با عنایت به استقبال مشترکین در مصرف گاز CNG در استان که نشان‌دهنده انتخاب آگاهانه مردم در جایگزینی سوخت گاز به جای بنزین است، در حال حاضر ۲۴ جایگاه CNG در استان خراسان‌جنوبی فعال و در حال خدمت‌رسانی به هم استانی‌ها هستند.