فروش محصول گوگرد پالایشگاه گاز شهید هاشمی‌نژاد در بستر اینترنت

مدیرعامل شرکت پالایش گاز شهید هاشمی‌نژاد خبرداد فروش محصول گوگرد پالایشگاه گاز شهید هاشمی‌نژاد در بستر اینترنت مدیرعامل شرکت پالایش گاز شهید هاشمی‌نژاد از فروش محصول گوگرد پالایشگاه گاز شهید هاشمی‌نژاد در بستر اینترنت با استفاده از تکنولوژی روز و فناوری ارتباطات خبر داد. به گزارش مناقصه‌مزایده به نقل از روابط‌عمومی شرکت پالایش گاز شهید […]

مدیرعامل شرکت پالایش گاز شهید هاشمی‌نژاد خبرداد

فروش محصول گوگرد پالایشگاه گاز شهید هاشمی‌نژاد در بستر اینترنت

مدیرعامل شرکت پالایش گاز شهید هاشمی‌نژاد از فروش محصول گوگرد پالایشگاه گاز شهید هاشمی‌نژاد در بستر اینترنت با استفاده از تکنولوژی روز و فناوری ارتباطات خبر داد.

به گزارش مناقصه‌مزایده به نقل از روابط‌عمومی شرکت پالایش گاز شهید هاشمی‌نژاد، سیدمجیدمنبتی در حاشیه بازدید مدیر فناوری اطلاعات شرکت ملی گاز ایران از این مجتمع گازی افزود: صنعت گاز می‌تواند با به‌کارگیری تکنولوژی‌های جدید بر بستر اینترنت و فناوری اطلاعات در راستای خدمت‌رسانی به عموم آحاد جامعه گام ‌بردارد.

وی اظهارداشت: یکی از فعالیت‌های جدید این پالایشگاه بر بستر اینترنت، فروش محصول گوگرد پالایشگاه به خریداران این محصول می‌باشد و مشتریان می‌توانند تقاضا و سفارش خود را بر بستر اینترنت ثبت و محصول گوگرد را خریداری نمایند.

منبتی اظهارداشت: فناوری ارتباطات از جمله سودآور‌ترین بخش‌های امروز جهان است که باید با بهره‌گیری از خدمات الکترونیک، این بستر را در سطح جامعه ارتقا و گسترش داد.

این مقام مسؤول با بیان این‌که جوانان متخصص و علاقه‌مند به تحول در این حوزه مشغول به‌کار هستند، بیان‌کرد: در بستر فناوری می‌توانیم ضمن ارایه خدمات در حوزه مسؤولیت‌های اجتماعی، خدمات فنی و مهندسی را به سازمان‌ها و دیگر کشور‌ها صادر کنیم.

مدیرعامل شرکت پالایش گاز شهید هاشمی‌نژاد با تأکید بر این‌که سلامت اداری دستگاه‌های دولتی می‌تواند در بستر فناوری اطلاعات شکل بگیرد، خاطرنشان‌ساخت: امروز استفاده از خدمات الکترونیک در دستگاه‌ها به خصوص حوزه صنعت گاز، می‌تواند سبب کاهش هزینه‌ها، ایجاد ارزش افزوده، پایداری تولید، تحقق اسناد بالادستی و حوزه اقتصاد مقاومتی شود.