پیام رییس روابط‌عمومی شرکت ملی نفت ایران به مناسبت روز جهانی ارتباطات

پیام رییس روابط‌عمومی شرکت ملی نفت ایران به مناسبت روز جهانی ارتباطات رییس روابط عمومی شرکت ملی نفت ایران در پیامی فرا رسیدن ۲۷ اردیبهشت ماه؛ روز جهانی ارتباطات و روابط‌عمومی را به فعالان این عرصه تبریک گفت. به گزارش مناقصه‌مزایده به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی شرکت ملی نفت ایران، در متن پیام محمدناصری آمده […]

پیام رییس روابط‌عمومی شرکت ملی نفت ایران به مناسبت روز جهانی ارتباطات

رییس روابط عمومی شرکت ملی نفت ایران در پیامی فرا رسیدن ۲۷ اردیبهشت ماه؛ روز جهانی ارتباطات و روابط‌عمومی را به فعالان این عرصه تبریک گفت.

به گزارش مناقصه‌مزایده به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی شرکت ملی نفت ایران، در متن پیام محمدناصری آمده است: «بیست و هفتم اردیبهشت ماه؛ روز جهانی روابط‌عمومی و ارتباطات تنها یک نام در صفحه تقویم نیست؛ بلکه سرآغازی است، برای نهادینه ساختن اخلاق، علم و هنر در بطن جامعه.

این روز بهانه‌ای است برای ارج نهادن به آنان که با بهره‌گیری از هنر، مهارت و دانش، نقشی نو در عرصه‌های ارتباطی می‌زنند و فضایی سالم و به دور از غرض‌ورزی‌های ناثواب را برای خلق تعاملات چندسویه میان مردم و سازمان پدید می‌آورند.

روابط‌عمومی شرکت ملی نفت ایران، در بیش از نیم قرن حیات خود تا به امروز، آغازگر راهی بوده است که هدف غایی آن انتقال درست و شفاف اطلاعات به مخاطبان درون و برون‌سازمانی است؛ در عصری که عصر ارتباطات می‌نامندش و در صنعتی سترگ که بدون شک حیات اقتصادی کشورمان را رقم می‌زند.

امروز که فناوری به خدمت ارتباطات در آمده است و وجود شبکه‌های اجتماعی، فصلی نو در تحقق آرمان‌های پیشِ روی دانش ارتباطات گشوده است، فرصت را غنیمت شمرده و با تمام توان در مسیر دستیابی به هم‌افزایی دانش ارتباطی و خلق فرصت‌های نو برای سازمان معظم نفت گام برمی‌داریم.

اینجانب ضمن ارج نهادن به تلاش بی‌دریغ یکایک همکارانی که با حسن نیت در این عرصه خطیر یاریمان می‌کنند، توفیق روزافزون و اعتلای نام ایران عزیز را از درگاه خداوند منان مسألت می‌دارم.»