تقدیر فرماندار قم از خدمات‌رسانی شرکت توزیع برق قم

تقدیر فرماندار قم از خدمات‌رسانی شرکت توزیع برق قم رضاسیار، فرماندار قم از تلاش و زحمات مهدی‌آهنین‌پنجه، رییس هیأت‌مدیره و مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان قم در امر خدمت‌رسانی به زائرین نوروزی تشکر و قدردانی کرد. به گزارش مناقصه‌مزایده، در پیام فرماندار قم خطاب به مدیرعامل شرکت توزیع برق استان قم آمده است: ضمن […]

تقدیر فرماندار قم از خدمات‌رسانی شرکت توزیع برق قم

رضاسیار، فرماندار قم از تلاش و زحمات مهدی‌آهنین‌پنجه، رییس هیأت‌مدیره و مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان قم در امر خدمت‌رسانی به زائرین نوروزی تشکر و قدردانی کرد.

به گزارش مناقصه‌مزایده، در پیام فرماندار قم خطاب به مدیرعامل شرکت توزیع برق استان قم آمده است: ضمن تبریک مجدد سال جدید و ایام‌شعبانیه بر خود لازم می‌دانم از زحمات و تلاش‌های ارزنده جنابعالی و همکاران محترمتان در ایام تعطیلات نوروزی که زمان استراحت خود را وقف خدمت‌رسانی شبانه‌روزی به زائرین حرم‌مطهر حضرت‌فاطمه‌معصومه‌(س) و مسافرین نوروزی کردید، تقدیر و تشکر کنم.

 در بخش دیگری از این تقدیرنامه آمده است: امید است با اتکال به الطاف خداوند متعال و تلاش و جدیت و همکاری در راستای نیل به اهداف و انجام امور محوله در راه ارایه خدمات ارزنده به نظام مقدس جمهوری‌اسلامی و شهر مقدس قم موفق و مؤید باشید.