اسناد مناقصه ۲۹ میدان نفتی بررسی می‌شوند

اسناد مناقصه ۲۹ میدان نفتی بررسی می‌شوند شرکت ملی نفت ایران، ٣۴ بسته کاری با سرمایه‌گذاری تقریبی ٦ میلیارد دلار با تکیه بر توان مالی و اجرایی ایرانی با هدف افزایش تولید نفت از چاه‌های ۲٩ میدان و مخزن نفتی را اجرایی می‌کند. به گزارش مناقصه‌مزایده به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی شرکت ملی نفت ایران، […]

اسناد مناقصه ۲۹ میدان نفتی بررسی می‌شوند

شرکت ملی نفت ایران، ٣۴ بسته کاری با سرمایه‌گذاری تقریبی ٦ میلیارد دلار با تکیه بر توان مالی و اجرایی ایرانی با هدف افزایش تولید نفت از چاه‌های ۲٩ میدان و مخزن نفتی را اجرایی می‌کند.

به گزارش مناقصه‌مزایده به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی شرکت ملی نفت ایران، امکان‌سنجی اقتصادی و مالی طرح‌های برنامه‌ریزی تلفیقی، در راستای پیگیری سیاست‌های اقتصاد مقاومتی و در سال حمایت از کالای ایرانی، طرح «نگهداشت و افزایش میزان تولید نفت در چارچوب قراردادی EPD/EPC با تأمین مالی» که با نظر وزیر نفت و هماهنگی سایر بخش‌های وزارت نفت و شرکت ملی نفت ایران توسط مدیریت برنامه‌ریزی تلفیقی تنظیم شده بود، پس از اخذ مصوبه هیأت مدیره شرکت ملی نفت ایران به سازمان برنامه و بودجه کشور ارسال و به تصویب شورای اقتصاد رسید.

در ضمن، هم‌اکنون بررسی اسناد مناقصه این ۲۹ میدان توسط مشاور طرح در دست اقدام است و برگزاری مناقصه و انتخاب پیمانکاران اجرایی برای میادینی که اسناد آن تأیید شده، به زودی توسط شرکت‌های بهره‌بردار آغاز می‌شود.