حمایت از ساخت داخل در پروژه‌های پارس‌جنوبی

حمایت از ساخت داخل در پروژه‌های پارس‌جنوبی در نشستی با حضور مدیرعامل شرکت نفت‌وگاز پارس، مدیران و سرپرستان واحدهای عملیات تولید این شرکت، بر ضرورت حمایت از ساخت داخل در اجرای طرح‌های عملیات تولید از پارس‌جنوبی تأکید شد. به گزارش مناقصه‌مزایده به نقل از روابط عمومی شرکت نفت‌وگاز پارس، محمدمشکین‌فام پس از بازدید میدانی از […]

حمایت از ساخت داخل در پروژه‌های پارس‌جنوبی

در نشستی با حضور مدیرعامل شرکت نفت‌وگاز پارس، مدیران و سرپرستان واحدهای عملیات تولید این شرکت، بر ضرورت حمایت از ساخت داخل در اجرای طرح‌های عملیات تولید از پارس‌جنوبی تأکید شد.

به گزارش مناقصه‌مزایده به نقل از روابط عمومی شرکت نفت‌وگاز پارس، محمدمشکین‌فام پس از بازدید میدانی از طرح‌های احداث نیروگاه سیکل ترکیبی پارس‌جنوبی، پروژه ساخت مخازن ذخیره‌سازی میعانات گازی و جلسه با مجریان و پیمانکاران این دو طرح، در نشستی با همراهی معاون عملیات و پشتیبانی حضور یافت و با مدیران و سرپرستان بخش عملیات تولید و پشتیبانی دیدار کرد.

مدیرعامل شرکت نفت‌وگاز پارس، افزایش تأسیسات گازی و تولید پایدار گاز را مستلزم برنامه‌ریزی دقیق و ایجاد ساختار‌های متناسب با نیروی انسانی عنوان کرد و با تأکید بر خدمات‌دهی مطلوب به ‌کارکنان گفت: با توجه به اهمیت تولید از میدان مشترک، فضاهای رفاهی و مسکونی و خدمات مورد نیاز کارکنان تقویت خواهد شد.

مشکین‌فام در این باره با اشاره به تدوین طرح‌هایی از جمله ایجاد تأسیسات مسکونی در مجاورت سکوهای دریایی، گفت: اجرایی شدن طرح فوق، موجب بهبود استانداردهای خدماتی، توسعه شاخص‌های کمی‌وکیفی در عملیات تولید از جمله کاهش بازه زمانی تعمیرات سالیانه، شتاب در عملیات پشتیبانی از سکوهای دریایی، کاهش توقف در چرخه تولید و تداوم تولید تکلیفی خواهد شد.

مدیرعامل شرکت نفت‌وگاز پارس، با تأکید بر نگاه ویژه این شرکت به استفاده از تولیدات داخلی در پروژه‌های گازی پارس‌جنوبی، از پیگیری برنامه‌هایی با هدف مشارکت بیش‌تر سازندگان و افزایش مستمر حمایت از ساخت داخل در اجرای طرح‌های مربوط به عملیات تولید خبر داد.