برگزاری یک مانور آمادگی در نیروگاه نکا

برگزاری یک مانور آمادگی در نیروگاه نکا به‌ منظور افزایش میزان آمادگی و سرعت عمل کارکنان و نیز ایجاد هماهنگی بین گروه‌های عملیاتی، مانور آمادگی در زمان نشت مواد شیمیایی در نیروگاه شهید سلیمی نکا برگزار شد. به گزارش مناقصه‌مزایده، کارشناس مسؤول ایمنی و بهداشت محیط کار، در این کار تمرینی که با موضوع نشت […]

برگزاری یک مانور آمادگی در نیروگاه نکا

به‌ منظور افزایش میزان آمادگی و سرعت عمل کارکنان و نیز ایجاد هماهنگی بین گروه‌های عملیاتی، مانور آمادگی در زمان نشت مواد شیمیایی در نیروگاه شهید سلیمی نکا برگزار شد.

به گزارش مناقصه‌مزایده، کارشناس مسؤول ایمنی و بهداشت محیط کار، در این کار تمرینی که با موضوع نشت مواد شیمیایی همراه با مصدومیت یکی از کارکنان در تصفیه‌خانه شیمی نیروگاه سیکل ترکیبی به اجرا در آمد، گروه‌های عملیاتی از بخش‌های ایمنی و آتشنشانی، درمانگاه، حراست، خدمات، شیمی سیکل ترکیبی و درمانگاه شرکت صدرا حضور داشتند.

بخش عملیاتی مانور در پی مشاهده نشت موادشیمیایی و درخواست کمک از اداره ایمنی و درمانگاه توسط کارکنان شیمی سیکل ترکیبی آغاز شد.

 اکیپ درمانگاه پس از رسیدن به محل و انجام اقدامات اولیه مصدوم فرضی را به درمانگاه انتقال دادند، همزمان خنثی‌سازی و هدایت موادشیمیایی به مسیر پساب توسط نیروهای ایمنی و آتش‌نشانی انجام پذیرفت و نیروهای حراست با کمک پرسنل ایمنی نسبت به کنترل محوطه، دور کردن افراد متفرقه و هدایت خودروهای امدادی به محل وقوع حادثه مبادرت کردند.